نماینده مجلس: برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی مردم را خوشحال و امیدوار می‌کند

8:01 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۸۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی مردم را خوشحال و امیدوار می‌کند
یک نماینده مجلس برگزاری جلسه با منتخبان مجلس دوازدهم را از اقدامات ارزشمند رئیس قوه قضاییه در سالی که گذشت دانست و گفت: رویکرد قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی باعث خوشحالی و امیدواری مردم می‌شود.

محسن بیگلری در گفت‌وگو با میزان، به‌مناسبت هفته قوه قضاییه درباره عملکرد یک‌ساله دستگاه قضا بیان کرد: قوه قضاییه در یک‌سال اخیر رویکرد خوبی در بروزرسانی سند تحول قضایی و مبارزه با فساد داشت و از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای و دستگاه قضا قدردانی می‌کنم.

نماینده دوره دوازدهم مجلس با بیان اینکه برگزاری جلسه با منتخبان مجلس دوازدهم از اقدامات ارزشمند رئیس قوه قضاییه است اظهار کرد: دعوت از منتخبان توسط رئیس دستگاه قضا بی‌سابقه بود.

وی با بیان اینکه تاکنون ملاقات با رئیس قوه قضاییه به سادگی مقدور نبود گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در طی مدت مسئولیت خود در مسند دستگاه قضا بسیار توانمند از عهده مسئولیت‌ها برآمده و این قوه را به خوبی به مردم شناسانده است.

بیگلری تاکید کرد: قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی از جمله پرونده‌هایی مثل بابک زنجانی، عباس ایروانی، چای دبش و مواردمتعدد دیگر با جدیت ورود کرده است و این رویکرد باعث خوشحالی و امیدواری مردم می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *