زاکانی: جبهه انقلاب در صورت تهدید شدن مسیر دولت شهید رئیسی باید به تفاهم برسد

10:47 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۸۰۴
زاکانی: جبهه انقلاب در صورت تهدید شدن مسیر دولت شهید رئیسی باید به تفاهم برسد
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تصمیم گیری درباره ماندن در انتخابات یا انصراف بعد از مناظره‌ها باید تصمیم‌گیری کرد گفت: اگر خطری متوجه جهت‌گیری دولت شهید رئیسی باشد، همه دوستان جبهه انقلاب باید با هم تفاهم کنند.

خبرگزاری میزان - نشست خبری «علیرضا زاکانی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صبح امروز چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست با بیان اینکه بیش از ۴۵ سال است که تجربه حکمرانی و خدمت به مردم را داریم و در این مسیر تجارب موفق و ناکامی‌هایی داشتیم گفت: از تجارب گذشته می توانیم به مسیر درستی برسیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری از معیشت، مسکن و سلامت مردم به عنوان یک چالش یاد کرد و گفت: فرصت‌هایی داریم که باید به عینیت تبدیل شوند تا ما به پیشرفت برسیم.

زاکانی گفت: کسی غیر از درد بیماری نباید درد بی پولی بکشد.

وی ادامه داد: باید سازوکاری شکل دهیم تا مردم را به منزلت و کشور را به قدرت اول برسانیم.

زاکانی با بیان اینکه خدمات نامناسب شهری، شهرسازی را تبدیل به یک مسیر ازار دهنده برای مردم کرده است گفت: افرادی بودند که قصد داشتند تهران را به یک شهر گران تبدیل کنند تا مردم از پایتخت گریزان شوند و به این واسطه مثلا هوا پاک شود.

وی با اشاره به این نکته که باید تصویر درستی از کشور ترسیم کنیم ادامه داد: ما به واسطه تصویر درست از کشور قصد داریم مرزها را با اقتدار باز کنیم، ما التماس دیگر کشورها را نخواهیم کرد.

این نامزد انتخابات رایست جمهوری گفت: دختران ما ظرفیت حداکثری دارند، رسالت زن در محوریت خانواده با پرچم‌داری او در جامعه نه تنها در تضاد نیست بلکه کاملا یک ظرفیت رشد به کشور اضافه خواهد کرد که معیار آن نیز شایستگی است.

وی گفت: دانشگاه و حوزه رکن رکین کشور هستند و در کنار خانواده باید در جامعه اثرگذار باشند.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگ و هنر، حذف ارز از معادلات اقتصادی و تقویت پول ملی و همچنین تقویت حمل و نقل کشور را از دیگر اولویت‌های بسته ۱۴ بندی خود دانست و گفت: حمل و نقل ریلی نسبت به دیگر حمل و نقل‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در انتخابات باقی خواهد ماند یا کنار می رود، اظهار کرد: پاسخ به این پرسش به پس از مناظرات بر می‌گردد، چنانچه پس از مناظرات به این نتیجه برسیم که جبهه انقلاب در خطر است که مسیری که شهید رئیسی پیموده تخریب شود، جبهه انقلاب باید با هم تفاهم کنند.

وی افزود: اگر نامزد جبهه مقابل اصلا از اقبالی مواجه نشود تا اخر به رقابت جدی خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *