تلاش بنیاد تعاون زندانیان در امر حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی زندانیان

18:34 - 27 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۴۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تلاش بنیاد تعاون زندانیان در امر حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی زندانیان
بنیاد تعاون زندانیان بالغ بر ۴۰ هزار نفر از زندانیان را در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار کرده است.

خبرگزاری میزان -  بنیاد تعاون زندانیان مسئولیت حرفه‌آموزی، اشتغال زندانیان و کمک به امرار معاش خانواده‌های مددجویان زندانی را بر عهده داشته و با در اختیار داشتن هزار واحد تولیدی، بالغ بر ۴۰ هزار نفر از زندانیان را در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار کرده است.

این بنیاد در سال بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به عنوان حقوق و دستمزد به ۳۹۰ هزار زندانی در طی یک سال که تحت پوشش بنیاد تعاون زندانیان در پوسته زندان، کارگاه‌ها و پیرامون زندان‌ها مشغول بکار بوده‌اند پرداخت کرده است.

این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۸ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال افزایش یافته است که رشدی ۶۰ درصدی در پرداخت حقوق و دستمزد را نشان می‌دهد. 

این امر نشان از تلاش و کوشش مستمر بنیاد تعاون زندانیان در امر حرفه آموزی، اشتغال‌زایی و حمایت از امرار معاش خانواده زندانیان دارد.

گردهمایی مدیران استانی و ستاد بنیاد با موضوع بررسی سیاست‌های توسعه اشتغال با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در تاریخ ۲۹ و ۳۰ خرداد در محل مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان‌ها برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی مقرر است در مورد توسعه اشتغال زندانیان بحث و تبادل نظر شود. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *