سیلاب در جاده چالوس/ ۳ نفر مفقود شدند

9:59 - 25 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۹۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سیلاب در جاده چالوس/ ۳ نفر مفقود شدند
به دنبال وقوع سیل در جاده چالوس بلافاصله تیم‌هاى امدادى و جست‎وجو و نجات هلال احمر به منطقه اعزام شدند و جاده چالوس مسدود شد.

خبرگزاری میزان - به دنبال وقوع وقوع سیلاب در جاده چالوس بلافاصله تیم هاى امدادى و جستجو و نجات به منطقه اعزام شدند و جاده چالوس مسدود شد.

جاده چالوس تا ایمن سازی کامل بازگشایی نمی‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۶

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به انسداد محور چالوس پس از سیلاب شب گذشته گفت: در شب گذشته پس از بارش باران در ارتفاعات البرز و استان مازندران شاهد سرازیر شدن سیلاب در محدوده سیاه بیشه وکندوان به سمت مرزن آباد بودیم که متاسفانه خسارات زیادی به خودروی مسافران، اهالی، رستوران‌های حاشیه جاده و ... وارد کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با تاکید بر ادامه انسداد قسمت سیلاب زده جاده چالوس در حدفاصل کندوان تا مرزن آباد گفت: به دلیل بارش باران و احتمال ریزش سنگ و همچنین ایمن سازی مسیر برای حفاظت از جان هموطنان جاده چالو در محدوده کندوان از هر دو طرف مسدود و در صورت بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد که پلیس راهور تا زمان ایمن سازی کامل این مسیر اجازه بازگشایی این محور را نخواهد داد.

حسینی درباره مسیر‌های جایگزین نیز گفت: مسافران برای سفر به شمال کشور یا بازگشت از آن می‌توانند از جاده و مسیر‌های جایگزین مانند هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت استفاده کنند.

جاده چالوس تا فردا بازگشایی می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷

مدیر راهداری مازندران: با توجه به بسته بودن محور کندوان، مردم از مسیر هراز و سوادکوه تردد کنند.

جاده تهران-شمال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وضعیت محور کندوان پس از سیل دیشب
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۷
مفقودی ۳ نفر در سیل دیشب جاده چالوس 
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۸

مدیرعامل هلال احمر مازندران: تلاش برای نجات مفقودان سیل دیشب جاده چالوس ادامه دارد.

جاده چالوس مسدود است
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹

سردار مومنی،رییس پلیس راه کشور نیز گفت: از شب گذشته محور چالوس را به دلیل سیل بسته اعلام کردیم. این محور کماکان مسدود است و هموطنان برای تردد می‌توانند از محور‌های جایگزین فیروزکوه و هراز استفاده کنند. هموطنانی که در شهر‌های غربی استان مازندران هستند نیز می‌توانند از محور رشت - قزوین استفاده کنند.

وی با اشاره به سیل شب گذشته چالوس ادامه داد: به جهت امنیت و ایمنی مردم راه را در این محور مسدود کردیم. با تلاش هلال احمر، راهداری و ... تا جایی که امکان داشت مسیر بازگشایی شد و تعدادی از خودرو‌هایی که مسیر را آمده بودند، به مسیر خود ادامه دادند و برخی از خودرو‌ها نیز مجبور شدند به مبدایی که حرکت کرده بودند، بازگردند.

رییس پلیس راه کشور گفت: امروز هم با توجه به اینکه سازمان هواشناسی برای بسیاری از مناطق گرد و خاک و بارش را پیش بینی کرده، مخصوصا در استان‌های کویری، توصیه می‌شود هموطنان مراعات لازم را داشته باشند؛ چراکه در شرایط گرد و خاک طبیعتا خطر تصادف بالا می‌رود و بنابراین از مردم می‌خواهیم مراعات کنند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و اگر شرایط مناسب نبود در گوشه‌ای متوقف شوند و بعد از مناسب شدن شرایط آب و هوایی به مسیر خود ادامه دهند.

 

محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نیز درباره وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری گفت: آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

١٢ تیم عملیاتى و جستجو و نجات در منطقه حضور دارند
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۸

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: ١٢ تیم عملیاتى و جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و تاکنون ٤ مصدوم انتقال داده شدند و امدادرسانى براى یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/




برچسب ها: سیل جاده چالوس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *