الحوثی: آزادی زندانیان اسرائیلی موفقیت محسوب نمی‌شود

17:30 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۹۰۴
الحوثی: آزادی زندانیان اسرائیلی موفقیت محسوب نمی‌شود
رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آزادی چهار زندانی صهیونیست موفقیت محسوب نمی‌شود، گفت: ارتش اسرائیل با این شیوه نظامی به سال‌هایی طولانی برای آزادی اسرای خود نیاز دارد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با اشاره به حملات موشکی مقاومت فلسطین از رفح به سوی شهرک‌های اراضی اشغالی در روز‌های اخیر، پایداری و مقاومت مبارزان و مجاهدان فلسطینی را یکی از آیات الهی توصیف کرد و گفت: آزادی چهار زندانی صهیونیست در غزه پس از هشت ماه جنگ با مشارکت نظامیان آمریکایی موفقیت محسوب نمی‌شود.

وی در این راستا افزود: ارتش رژیم صهیونیستی با این شیوه نظامی به سال‌هایی طولانی برای آزادی اسرای خود نیاز دارد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به تداوم ناکامی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در برابر مجاهدان مقاومت فلسطین، اظهار کرد: آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند مانع تحرکات و عملیات مبارزان فلسطینی در غزه شوند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به حمایت‌های گسترده از مردم مظلوم فلسطین از سوی کشور‌های اروپایی و آمریکای لاتین که حتی برخی دولت‌های آن‌ها روابط با رژیم صهیونیستی را قطع کرده‌اند، از دولت‌های عربی به دلیل عدم قطع روابط با اشغالگران و همچنین ممانعت از اعلام همبستگی با فلسطین در کشورهای‌شان به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *