تفتیش مقر منافقین در فرانسه؛ سه نفر از اعضای منافقین بازداشت شدند

13:05 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۸۶۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تفتیش مقر منافقین در فرانسه؛ سه نفر از اعضای منافقین بازداشت شدند
پلیس فرانسه پس از بازرسی و تفتیش مقر منافقین در پاریس و کشف مقادیری سلاح در این مکان، سه نفر از آن ها را دستگیر کرد.

خبرگزاری میزان – در جریان حمله روز گذشته پلیس فرانسه به مقر گروهک تروریستی منافقین در پاریس، ۳ نفر از اعضای این گروهک بازداشت شده‌اند.

به گزارش لاپاریزین، به گفته منابع محلی، در تفتیش پلیس فرانسه از این مقر، مقادیری سلاح نیز به دست آمده که بیانگر ادامه فعالیت‌های تروریستی و جنایت‌کارانه این گروهک است.

براساس گزارش رسانه‌های فرانسوی، مقر مورد تفتیش در سن اوئن لوآمون، محل فعالیت مرکز تلویزیونی این گروهک تروریستی است؛ رسانه‌های فرانسوی دلیل اقدام پلیس این کشور علیه مقر گروهک تروریستی منافقین را بررسی فعالیت‌هایی اعلام کردند که در مقر یادشده انجام می‌شود.

۵۱ نفر در جریان این تفتیش مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت سه نفر دستگیر و بازداشت شدند؛ سه بازداشتی منافقین از حضور در خاک فرانسه منع شده بودند.

به گزارش لاپاریزین، تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

رسانه فرانسوی TFI ۱، عصر چهارشنبه اعلام کرد که مقر گروهک تروریستی منافقین، مورد مداخله پلیس قرار گرفت.

یک منبع نزدیک به تحقیقات اعلام کرد: پلیس، ژاندارمری و سازمان مبارزه با کلاهبرداری ظهر چهارشنبه در محوطه سازمان مجاهدین خلق عملیات تفتیش انجام دادند.

پیش از این، پلیس آلبانی نیز در خرداد ماه سال گذشته به به مقر اشرف ۳ در پایتخت این کشور حمله و ۷۰ نفر از منافقین را بازداشت کرده بود.

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به اقدام پلیس فرانسه علیه منافقین

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اقدام پلیس فرانسه علیه مقر گروهک تروریستی منافقین در این کشور واکنش نشان داد.

وی نوشت: از حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، بازرسی کامل مقر، بازداشت سه نفر از اعضای گروهک و پلمپ این مقر، استقبال می‌کنیم؛ این عملیات به‌طور زنده توسط ایران رصد می‌شد؛ هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهیم گذاشت.

جزئیات عملیات پلیس فرانسه در تفتیش و بازرسی مقر گروهک تروریستی منافقین

 

 

جزئیات جدید از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین

ساختمانی که روز چهارشنبه مورد حمله پلیس فرانسه قرار گرفته، شامل مقر سری ستاد اطلاعات منافقین، بخش جاسوسی تلفنی و یکی از استودیوی‌های تلویزیون این گروهک بوده است؛ در جریان این حمله و بازرسی کامل پلیس از مقر مذکور، تجهیزات فنی همچون دستگاه‌های ترمینیشن و مستندات آرشیوی مهمی کشف و ضبط شده و این مستندات آرشیوی کشف شده مربوط به جاسوسی منافقین از ایران است.

همچنین براساس اطلاعات موجود، پلیس فرانسه تمامی مدارک، مستندات و سیستم‌های موجود در این مقر را ضبط و خارج کرده است.

در این حمله ۳ نفر از اعضای این گروهک بازداشت و تعدادی اقلام ممنوعه نیز کشف شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه نماینده دادستان در این جلسه از نقش تلویزیون گروهک منافقین در تحریک و تشویق مخاطبین خود برای انجام اقدام‌های تروریستی و خشونت‌بار علیه مردم ایران پرده‌برداری کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *