گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث برقراری امنیت پایدار می‌شود

9:12 - 25 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۷۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث برقراری امنیت پایدار می‌شود
یک نماینده مجلس دوازدهم برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را مرهمی بر آلام ملت ایران و خانواده‌های شهدای ترور دانست و گفت: برگزاری این دادگاه باعث برقراری امنیت پایدار می‌شود.

رحمدل بامری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همواره چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در ترور‌های کور دهه شصت مورد تهدید دشمنان قرار داشته است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دوازدهم گفت: در دهه‌های گذشته شاهد بودیم ترور‌های ناجوانمردانه توسط منافقین که حامی آن رژیم جعلی صهیونیست و آمریکای جنایتکار است برخی از دانشمندان و نخبگان کشورمان را از ما گرفت و به شهادت رساند.

وی برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را مرهمی بر آلام ملت ایران و خانواده‌های معزز شهدای ترور دانست و گفت: خانواده‌ شهدا و ایرانیانی که دلشان برای ممکلت خود می‌تپد از اینکه منافقین جنایتکار به سزای اعمالشان برسند شاد می‌شوند.

بامری تاکید کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین باعث برقراری امنیت پایدار و برخورد با ایادی استکبار می‌شود و از سویی پیامی محکم به جهانخواران و پشتیبانان منافقین که منشا ترور و تروریسم هستند می‌رساند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مبارزه با ترور را در سرلوحه خود قرار داده است گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ هزینه ترور را پرداخت کرده و قربانی تروریسم بوده است.

چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، سه‌شنبه (۲۲ خرداد ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *