سخنگوی شورای نگهبان: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده توسط وزارت کشور اعلام می‌شود

13:43 - 20 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سخنگوی شورای نگهبان: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده توسط وزارت کشور اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده به وزارت کشور ارسال شده است گفت: وزارت کشور بر اساس قانون این اسامی را اعلام می‌کند.

خبرگزاری میزان - هادی طحان‌نظیف در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مهلت رسیدگی ۵ روزه اولیه شورای نگهبان روز گذشته به اتمام رسید و همانطور که اعلام کردیم بخشی از زمان ۵ روز دوم را استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قول داده بودیم به محض اینکه بررسی‌ها به اتمام برسد و به جمع‌بندی برسیم بلافاصله نتایج را به مردم اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جلسات به صورت فشرده و پی در پی برگزار شد و امروز اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری را داشتیم اظهار کرد: دقایقی قبل اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده به وزارت کشور اعلام شد.

وی گفت: ان‌شاء‌الله همکاران در وزارت کشور اسامی را بر اساس قانون خدمت شما و مردم اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام نتایج، به‌نظرم از فردا مهلت انتخابات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

طحان نظیف گفت: امیدوارم با این تبلیغات و آشنایی که مردم پیدا می‌کنند و تمهیداتی که اندیشیده شده شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی در تراز ملت شریف ایران باشیم.

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
رای دکترمحموداحمدی نژاد دوستت دارم انشلا رئیس جمهور ایران جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد لطفن پیگیری تایید صلاحیت دکترمحموداحمدی نژاد بفرمایید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *