حاجی بابایی: دولت‌های مسلمان باید حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه مظلوم را محکوم کنند

9:42 - 20 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۱۱۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حاجی بابایی: دولت‌های مسلمان باید حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه مظلوم را محکوم کنند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی توسط نمایندگان مجلس تأکید کرد که همه دولت‌های مسلمان وظیفه دارند بر اساس احکام قرآنی رژیم صهیونیستی و پشتیبانان واقعی آن‌ها یعنی آمریکا، استکبار جهانی را محکوم کنند.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان و رئیس‌جمهور شهید، سید الشهدای خدمت و همراهان ایشان و ادای احترام به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت ایران گفت: برای ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت در انتخابات بزرگ در آینده نزدیک در کشور داریم.

وی با تأکید بر اینکه موضوع امروز دنیا غزه است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن ددمنش و خونخوار برای جنایت و کشتار کودک، زن، مرد، پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم غزه به معنای واقعی و حقیقی مظلوم هستند؛ در روز‌های اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ویژه بیمارستان‌ها و اطراف این مراکز در صدر خبر‌های اول دنیا قرار دارد و صد‌ها شهید و جانباز نتیجه این حملات است.

حاجی بابایی افزود: همه دولت‌های مسلمان وظیفه دارند بر اساس احکام قرآنی رژیم صهیونیستی و پشتیبانان واقعی آن‌ها یعنی آمریکا، استکبار جهانی را محکوم کنند؛ در آیه ۷۵ سوره نسا با صراحت بر پشتیبانی از ملت مظلوم غزه دعوت می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم را محکوم می‌کند و عوامل اصلی این حملات را آمریکای جنایتکار می‌داند که با پشتیبانی خود از رژیم صهیونیستی، وسیله، امکان و ابزار لازم را در اختیار این رژیم کودک‌کش قرار داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دوازدهم ادامه داد: ملت بزرگ ایران این ددمنشی‌ها را فراموش نخواهند کرد؛ مردم غزه امروز کربلایی شدند، کربلایی فکر می‌کنند و به همین دلیل هم پیروزی از آن ملت بزرگ غزه خواهد بود و رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نشست علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *