رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی از مجمتع قضایی تکاب بازدید کرد

16:40 - 19 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۰۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی از مجمتع قضایی تکاب بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه هیئت همراه ضمن بازدید از مجتمع قضایی تکاب مشکلات این مجتمع را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم جهت حل مشکلات را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، غلامعلی حاجی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، اسدی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، زارع مسئول ارزشیابی قضات، محمدزاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان در دومین برنامه سفر کاری خود به تکاب از دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید با حضور در تمامی شعب، ضمن دیدار با همکاران و گفتگو با تعدادی از مراجعین، عملکرد حوزه قضایی تکاب را از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی۱۴۰۳ ارزیابی و ارشادات لازم را ارائه کردند.

اهتمام ویژه به امر اجرای احکام کیفری، مدنی و ثبت احکام جلب در سامانه، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آرا، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، بررسی سامانه مدیریت پرونده، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان و همراهان در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار دادند

وی همچنین با کارکنان دادگستری تکاب نیز گفت‌وگو و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *