سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: کشتی اول با آخر یزدانی زمین تا آسمان فرق داشت/ حسن برای حضور در المپیک باید آماده‌تر شود

8:20 - 19 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۹۴۴
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: کشتی اول با آخر یزدانی زمین تا آسمان فرق داشت/ حسن برای حضور در المپیک باید آماده‌تر شود
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از حضور در رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان چند هدف داشتیم که در مجموع به آن‌ها رسیدیم.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روز‌های ۱۷ و ۱۸ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با ۸ نماینده به یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

بر همین اساس محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از اتمام مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی مجارستان درباره عملکرد تیمش گفت: هدف و اولویت اصلی اعزام آزادکاران کشورمان به مسابقات مجارستان، محک حسن یزدانی و برخی کشتی‌گیران جوان به خصوص آن‌هایی که در رده جوانان و یا در شرایط سنی ۲۲-۲۱ سال به‌سر می‌برند و به‌عنوان پشتوانه در این مسابقات حاضر شدند، بود.

وی افزود: آنان که عیار خود را به خوبی نشان دادند، قطعاً به نفع‌شان است و آنان که عیار خوبی نشان ندادند به ضررشان خواهد بود چرا که باید زحمت بسیاری برای دوباره دیدن چنین میدانی بکشند. در مجموع فکر می‌کنم به اهدافمان رسیدیم. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص عملکرد حسن یزدانی در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی مجارستان نیز گفت: شرایط حسن یزدانی با توجه به آسیب‌دیدگی‌اش، جراحی و تمرینات ایستگاهی، پس از دوری ۸ - ۹ ماهه‌ای که از میادین داشت خیلی خوب بود. در حقیقت با توجه به پروسه زمانی باقیمانده تا المپیک، حسن بهتر هم می‌شود، این اولین مسابقه‌اش بود. شاید هم خود حسن و هم ما این نگرانی را داشتیم که در شرایط ایده‌آل قرار نداشته باشد، چیزی که در کشتی اول مشهود هم بود، اما با کشتی آخر زمین تا آسمان فرق داشت. یزدانی مقابل حریف آمریکایی در فینال نشان داد که خیلی بهتر کشتی می‌گیرد و مطمئناً در زمان باقیمانده باید آمادگی خود را بیشتر کند تا یک حسن خوب و آماده را در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *