خسروی: تورنمنت مجارستان فرصت خوبی برای نشان‌دادن توانایی‌هایم بود

9:45 - 18 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۸۵۱
خسروی: تورنمنت مجارستان فرصت خوبی برای نشان‌دادن توانایی‌هایم بود
دارنده مدال برنز مسابقات بین‌المللی کشتی مجارستان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و نشان دادن توانایی‌هایم بود.

خبرگزاری میزان - مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روز گذشته در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که نمایندگان کشورمان در ۷ وزن نخست موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

در همین راستا شهداد خسروی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد مجارستان گفت: با اینکه می‌توانستم فینالیست مسابقات باشم، اما خدا را شکر که توانستم مدال برنز وزن ۶۱ کیلوگرم این مسابقات را کسب کنم و دست خالی بازنگردم.

وی افزود: از کادر فنی جوانان، بزرگسالان و فدراسیون کشتی که این میدان را برای نشان‌دادن توانایی‌هایم و کسب تجربه در میادین بزرگ‌تر و مراحل بالاتر به من واگذار کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

خسروی سطح برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: شرکت در این رقابت‌ها به لحاظ فنی کمک بزرگی برای کسب تجربه بود و همینطور موجب افزایش انگیزه و رسیدن به این باور که هیچ فاصله‌ای با قهرمانان جهان نداریم، شد.

گفتنی است در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نیلز لوترت از سوئیس را مغلوب کرد، اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب آرسن هاراتونیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر گئورگی گوناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *