صادق خلیلیان در انتخابات ریاست‎جمهوری ثبت‌نام کرد/ خیلیلیان: کشور به رئیس جمهوری توانمند و فسادستیز نیاز دارد

11:15 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۳۳۶
صادق خلیلیان در انتخابات ریاست‎جمهوری ثبت‌نام کرد/ خیلیلیان: کشور به رئیس جمهوری توانمند و فسادستیز نیاز دارد
وزیر اسبق جهاد کشاورزی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

خبرگزاری میزان - صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران بیان کرد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به موفقیت‌هایی رسیده و در عین حال عقب ماندگی‌هایی در برخی از زمینه ها از جمله فرآیند صنعتی شدن و عدالت اجتماعی دارد.

خلیلیان ادامه داد: باید با تشکیل یک دولت مقتدر و با پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی این عقب ماندگی‌ها را جبران و از این پیچ تاریخی عبور کنیم. از نظر بنده کشور در شرایط حاضر به رئیس جمهوری توانمند، عدالت گرا و فسادستیز نیاز دارد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقتصاددان باشد و با توجه به شعار سال، بتواند در بخش تولید موثر واقع شود و سابقه کار اجرایی در این زمینه داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم تأکید کرد: وزارتخانه خصوصا وزارتخانه‌های تخصصی و فنی باید توسط مدیران حرفه‌ای اداره شود. مسئولیت وزارت محل کسب تجربه نیست، بایستی افراد مجرب به کار گرفته شوند؛ افرادی که صاحب تجربه و علم در رشته تخصصی خود باشند.  

خلیلیان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی برطرف شود حتما باید در مناصب سیاسی و انتخابات، مشارکت مردمی داشته باشیم و نظام اسلامی در همه ارکان پشتیبانی مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *