مسعود زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ زریبفان: دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌دانم

8:41 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۲۹۲
مسعود زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ زریبفان: دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌دانم
رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

خبرگزاری میزان - مسعود زریبافان، رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: دولت من، دولت جمهوری اسلامی ایران است با دو بال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف تعیین شده در قانون اساسی، من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌دانم.  

وی افزود: کشور را براساس مبانی اسلامی، شرعی، قانون اساسی و سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم.  

زریبافان گفت: هنر خود را شناخت ظرفیت های انسانی، طبیعی و آگاهی شناسایی واقعی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور و نظام می‌دانم همانگونه که تجربیات من نشان می دهد. مردم را ولی نعمت و خود را خادم مخلص و سرباز ولایت می‌دانم.  

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: جایگاه ریاست جمهوری را فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه‌ای برای آخرت می‌دانم و نه طعمه ای برای منافع خود.

 

انتهای پیام/

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *