محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ احمدی‌نژاد: شناخت عمیق از ظرفیت‌های فوق العاده سیاسی، فرهنگی و تمدنی ایران انگیزه‌ای برای پذیرش مسئولیت‌ است

9:57 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ احمدی‌نژاد: شناخت عمیق از ظرفیت‌های فوق العاده سیاسی، فرهنگی و تمدنی ایران انگیزه‌ای برای پذیرش مسئولیت‌ است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

خبرگزاری میزان - محمود احمدی‌نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آمده‌ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم.

احمد نژاد بیان کرد: تجربیات طولانی مدیریتی از پایین‌ترین سطوح اجرایی تا ریاست جمهوری، علاوه بر آن که مانع از بروز رغبت در قبول مسئولیت دوباره است سختی‌های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در ذهنم مجسم ساخته است.

وی تاکید کرد: على القاعده آشنایی عمیق با حجم و تنوع مشکلات داخلی و مساله ثبات در شرایط سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی به انصراف از پذیرش دوره مسئولیت دعوت می‌کند.

احمدی نژاد بیان کرد: از سوی دیگر شناخت عمیق از منابع وسیع و بزرگ انسانی و طبیعی و ظرفیت‌های فوق العاده و کم‌نظیر سیاسی فرهنگی و تمدنی ایران برای هر ایرانی آگاه و آشنا در جهت ورود و مشارکت برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگتر از صمیم جان برانگیزاننده است.

رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران گفت: مشاهده اوضاع اقتصادی و معیشتی اکثریت قاطع مردم که رنج گذران زندگی تا عمق استخوانشان نفوذ پیدا کرده و عزت و امنیت و حیثیت میلیونها نفر را در مخاطره جدی قرار داده است تاب و تحمل را از هر انسان مسئول سلب کرده و عمق جان هر فرد آگاهی را متاثر و نگران می‌سازد.

انتهای پیام/



محمد اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
من و ۱۰۰۰نفر روستای مابه احمدی نژاد رای میدهیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *