ساختمان جدید دادگستری شهرستان نقده با حضور معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه افتتاح شد

13:43 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۹۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساختمان جدید دادگستری شهرستان نقده با حضور معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه افتتاح شد
ساختمان جدید دادگستری شهرستان نقده با فضای فیزیکی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با حضور معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان قضایی و اداری دادگستری استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

خبرگزاری میزان- مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید دادگستری شهرستان نقده با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در این مراسم از تدابیر و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در راستای ارتقای کمی و کیفی دستگاه قضایی استان که منشا خیر و برکت برای مردم و دستگاه قضایی استان است تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه از دیرباز در حوزه اعتبار با مشکلاتی روبرو بود، عنوان کرد: با توجه به نگاه ویژه ریاست قوه قضاییه به موضوع تامین اعتبار مالی، پشتیبانی و رفاهی کارکنان قوه، شاهد ارتقای بودجه این قوه از ۱۱ همت در سال ۱۴۰۰ به ۴۳ همت در سال جاری هستیم.

شهرخیان ادامه داد: به لطف الهی با استفاده از ظرفیت و محل اعتبارات خاص، امسال در استان آذربایجان غربی شاهد کمبود‌ها و کاستی‌ها از لحاظ تامین اعتبار نخواهیم بود.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان نقده یکی از حوزه‌های قضایی مهم استان از نظر مسائل زیست‌محیطی و اقتصادی است که با قرار گرفتن در مسیر گمرک تمرچین که یکی از معابر زائرین اربعین نیز هست، از لحاظ وضعیت فیزیکی و ساختمان دادگستری در مضیقه بود و امروز با عنایت معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با افتتاح این ساختمان جدید شاهد این هستیم که این مشکل در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و رعایت شان همکاران مرتفع شده است.

وی افزود: امیدورایم با افتتاح این ساختمان و بهبود شرایط فیزیکی شاهد این باشیم که همکاران خدوم، مخلص و جهادی نقده با انگیزه مضاعف و حرکت بر مدار برنامه عملیاتی سال به اهداف آن که ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی بهتر به مردم و تولید سرمایه اجتماعی است دست یافته و یکی از حوزه‌های برتر نه تنها در استان بلکه در کشور باشند.

درخواست تخصیص اعتبار برای بازسازی ساختمان قدیم دادگستری شهرستان نقده، رفع مشکلات سایر حوزه‌های قضایی استان و توجه به معیشت و رفاه همکاران از دیگر مواردی بود که عتباتی در این مراسم به آن پرداخت.

لازم به ذکر است پروژه دادگستری جدید با فضای فیزیکی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در راستای خدمت‌رسانی به مردم این حوزه افتتاح و مقرر شد محاکم در آن مستقر و پس از بازسازی ساختمان قدیم از آن به عنوان دادسرای عمومی و انقلاب این حوزه قضایی استفاده شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: افتتاح ساختمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *