مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد

12:26 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۷۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد
چهارمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون قضایی رئیس کل و قائم‌مقام ستاد، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار و مشکلات ۵ واحد تولید رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان-  کرمی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار داشت: شهید رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه خدمات زیادی را انجام داد و اقدامات ایشان در دستگاه قضایی تحول آفرین و امیدبخش بود و منشأ آثار ماندگار و مطلوبی از جمله سند تحول قضایی شد.

 رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وظایف ستاد تسهیل استان خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل استان یک ستاد قانونی است و لازم است اعضای آن وظایف خود را در راستای رفع موانع تولید با جدیت بیشتری انجام دهند؛ لذا ضروری است جلسه‌ای مشترک جهت توجیه وظایف و هم فکری بیشتر در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن برگزار شود.
 
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت جدی از تولید افزود: در سال گذشته ۱۵ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان تشکیل و ۸۴ دستور کار مطرح شده است و طبق گزارش ستاد، ۹۸ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده و یا در حال اجراست.
 
قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری نیز در این نشست، با اشاره به گزارش اقدامات این ستاد در راستای تحقق شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع جهش تولید گفت: یکی از مباحثی که در حوزه تحقق شعار سال اهمیت دارد، فعالیت‌های بازارچه‌های مرزی است، چرا که سرعت بخشیدن به مقوله صادرات یقیناً به جهش تولید در واحد‌های تولیدی داخل خواهد انجامید.

 عباسی در این خصوص افزود: در هفته‌های گذشته جلسات اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در مناطق مرزی از جمله مرز شوشمی و شیخ صله با هدف رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و صادرات، امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل و مصوباتی نیز در این خصوص اتخاذ شد.

 در نشست روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله مجتمع خدمات رفاهی همت زاده (درخواست تأمین آب واحد)، شرکت گیتی افروز (درخواست تثبیت مالکیت)، شرکت طوبی سازان غرب (درخواست دریافت مطالبات)، شرکت آریان سرنگ (درخواست صدور سند مالکیت) و واحد مرغداری پرنام با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *