آمادگی زنجانی‌ها برای میزبانی هر چه با شکوه‌تر جام تختی

8:45 - 08 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۵۴۳
آمادگی زنجانی‌ها برای میزبانی هر چه با شکوه‌تر جام تختی
رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، آخر هفته جاری در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، روز‌های ۱۰ و ۱۱ خردادماه در زنجان برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری زنجان برگزار می‌شود و در صورت استقبال زیاد علاقه‌مندان به کشتی، بلیت فروشی نیز انجام می‌شود.

عباس محمدی، رئیس هیئت کشتی زنجان با اشاره به اینکه رقابت‌های مذکور اهمیت به سزایی دارد، عنوان کرده است: رقابت‌های جام تختی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در توسعه ورزش زنجان داشته باشد و به همین منظور از هر نظر آماده برگزاری هرچه با شکوه‌تر این تورنمنت هستیم و امیدواریم میزبان شایسته برای چهل و چهارمین دوره این رقابت‌ها باشیم.

بنا بر این گزارش تاکنون حضور تیم‌های ارمنستان، افغانستان و عراق قطعی شده و مسئولان برگزاری در حال رایزنی برای حضور تیم‌های روسیه و گرجستان هستند، اما گفته می‌شود با توجه به وقفه یک هفته‌ای که در برگزاری این رویداد بین‌المللی به‌وجود آمد، برخی تیم‌های خارجی از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

بنا بر اعلام رئیس هیئت کشتی زنجان به‌جز کشتی‌گیران المپیکی، سایر آزادکارانی که اسامی آن‌ها از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده، باید در جام جهان پهلوان تختی حاضر شوند و در صورت غیبت از حضور در رقابت‌های لیگ و انتخابی بعدی محروم خواهند شد.

علاوه بر تیم‌های خارجی قرار است ۱۳ تیم داخلی شامل ۱۰ تیم بزرگسالان، دو تیم جوانان و یک تیم از زنجان نیز در این رقابت‌ها حاضر شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *