رئیس کل دادگستری یزد: نتیجه تلاشهای روابط عمومی باید منجر به ارتقای رضایتمندی مردم شود
خبرگزاری میزان- حجتالاسلام والمسلمین حسین طهماسبی، در جلسه با شورای روابط عمومیهای دستگاههای قضایی و مسئولان روابط عمومی حوزههای قضایی استان یزد، تصریح کرد: روابط عمومی باید تجلیبخش اقدامات سازمان باشد و تلاش مجموعه را با هدف افزایش دلگرمی، جلب اعتماد و ارتقای رضایت مردم منتشر کند.
وی افزود: فعالیت روابط عمومی، منحصر به انتشار خبر نیست، بلکه باید با سایر شئون رسانهای، محتوای فاخر و مورد وثوق جامعه ساخت تا هدف پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی، محقق شود.
رئیس کل دادگستری استان یزد در پاسخ به گلایه برخی از مسئولان روابط عمومی از نبود بودجه و کمبود تجهیزات، گفت: گرچه توجه به بودجه و امکانات و تامین تجهیزات، یک بحث جدی است، لکن مدیریت اسلامی و توکل به ذات اقدس الهی می تواند از یک اتاق کوچک هم دنیا را تکان دهد، همانگونه که امام راحل عظیمالشان و مقام معظم رهبری از یک اتاق ساده کوچک کم امکانات، بر دنیای سراسر زرق و برق غرب، اثر گذاشتند.
وی یاس و ناامیدی را آفت کار و تلاش دانست و بیان داشت: جامعه نیازمند امیدآفرینی و نشاط است که این مهم با اهتمام به وظایف تعریف شده و اغتنام از امکانات در دسترس امکانپذیر است.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، مدیران روابط عمومی به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.
انتهای پیام/