تاکید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر تداوم همکاری با وزارت خارجه

23:48 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۴۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تاکید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر تداوم همکاری با وزارت خارجه
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون بر تداوم همکاری‌های این کمیسیون با وزارت خارجه و ادامه راه آقای امیرعبدالهیان تاکید کردند.

خبرگزاری میزان - بنابر گزارش خانه ملت، عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست عصر امروز جمعی از اعضای این کمیسیون در محل وزارت خارجه، گفت: در جلسه‌ای با سرپرست این وزارتخانه ضمن ابراز تسلیت به مقام‌های دستگاه دیپلماسی کشور و طلب آمرزش و علو درجات برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور از تلاش‌های دیپلمات شهید و متعهد شهید امیرعبداللهیان تقدیر کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون بر تداوم همکاری‌های کمیسیون با وزارت خارجه و ادامه راه آقای امیرعبداللهیان تاکید کردند و رئیس کمیسیون نیز با اشاره به موفقیت‌های وزیر شهید امورخارجه، ایشان را یکی از موفق‌ترین وزرای خارجه ادوار جمهوری برشمردند و این حادثه را فاجعه‌ای سنگین و غیر قابل باور ارزیابی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در بخش دیگر این جلسه علی باقری، سرپرست وزارت خارجه بر این نکته تاکید کرد که آقای امیرعبداللهیان تراز مدیریت و دیپلماسی را ارتقا بخشیده بود و همین امر سبب می‌شود جایگاه ایشان به عنوان یک الگو برای همه فعالان حوزه سیاست خارجی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *