وزیر کشور: بیش از ۶۰ درصد صندوق‌های اخذ رای تمام الکترونیکی شده است

9:37 - 21 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۳۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور: بیش از ۶۰ درصد صندوق‌های اخذ رای تمام الکترونیکی شده است
وحیدی از تمام الکترونیکی شدن بیش از ۶۰ درصد صندوق‌های اخذ رای در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ستاد مرکزی انتخابات، رای خود را در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد.

وی پس از ثبت و وارد کردن رای الکترونیکی خود در صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: مرحله دوم رهگیری برای تکمیل نمایندگان مجلس آغاز شده است تا ۴۵ نماینده باقی ماده مجلس انتخاب شوند .

وی افزود: این مرحله  انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و  انشالله با حضور مردم در پای صندوق‌های رای ،در حوزه‌هایی که باید رای بدهند شاهد حرکت مهم سیاسی اجتماعی خواهیم بود. 

وحیدی با بیان اینکه تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، افزود: هشت حوزه و  بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی شده است که امیدواریم که گام خوبی در جهت فعالیت‌های نوآورانه در حوزه‌های انتخابات باشیم. 

وزیر کشور یادآور شد: قطعا دقت، سلامت و شمارش آرا با این روش خیلی راحت‌تر صورت خواهد گرفت  و این اقدام خوبی‌است تا به سمتی که تمام شعب در تمام انتخابات ها الکترونیکی شود ،حرکت کنیم. 

وحیدی در پایان گفت: بیش از ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار نفر کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *