اسناد مالکیت ۲۰۰ فقره از قطعات مربوط به شهر جدید ایوانکی به مالکین اهدا شد/ واگذاری ۴۴۳ سند مالکیت مربوط به نهضت ملی مسکن

12:02 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اسناد مالکیت ۲۰۰ فقره از قطعات مربوط به شهر جدید ایوانکی به مالکین اهدا شد/ واگذاری ۴۴۳ سند مالکیت مربوط به نهضت ملی مسکن
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان سمنان، اسناد مالکیت ۲۰۰ فقره از قطعات مربوط به شهر جدید ایوانکی را به مالکین واگذار کرد.

خبرگزاری میزان - امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای رسیدگی به مشکلات ثبتی مردم، وارد استان سمنان شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در مسجد امام محمد باقر (ع) در شهر جدید ایوانکی اسناد مالکیت ۲۰۰ فقره از قطعات مربوط به این شهر جدید را به مالکین واگذار کرد. همچنین ۴۴۳ سند مالکیت مربوط به نهضت ملی مسکن از سوی بابایی به مالکین واگذار شد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین اهدای اسناد مالکیت شهر جدید ایوانکی اظهارکرد: شهر جدید ایوانکی شهر در حال توسعه و پیشرفت است و آینده خوبی دارد. مسئولین استانی و شهرستانی همت بسیاری برای آبادانی این شهر جدید دارند. قوه قضاییه در کنار دولت در راستای حل مشکلات مردمی پیش قدم شده و یاری‌گر دولت است، هرچند که وظیفه اصلی قوه قضاییه حل و فصل مشکلات، اختلافات و پرونده‌ها است، اما ظرفیت‌های بسیار خوبی در این قوه وجود دارد.

وی افزود: دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از اقشار مختلف در راستای مالکیت زمین و خانه را برعهده دارد و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کنار دولت بحث تثبیت مالکیت را انجام می‌دهد و سند صادر می‌کند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تثبیت سند مالکیت تمام قطعاتی که در شهر جدید ایوانکی وجود دارد، انجام شده است و امروز اسناد را به مالکین اهدا می‌کنیم.

سید مهدی میرنظامی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان در آیین اهدای اسناد مالکیت شهر جدید ایوانکی اظهار کرد: مساحت کل شهرستان ایوانکی ۱۰۹ هزار هکتار است که ۸ هزار و ۱۴۴ هکتار آن را اراضی کشاورزی تشکیل می‌دهد. با همت و تلاش همکاران در این شهرستان معادل ۶۲ درصد از اراضی کشاورزی سنددار شده است.

وی افزود: امروز اسناد شهر جدید ایوانکی به مالکین تحویل داده می‌شود که صدور این اسناد نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه این بخش‌ها دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان گفت: درباره نهضت ملی نیز با تلاش همکاران در شهرستان ایوانکی ۴۴۳ فقره سند مالکیت تثبیت، حدنگاری و صادر شده است.

رضا خانی فرماندار گرمسار نیز در این آیین اظهار کرد: امروز مراسم تحویل اسناد در شهر جدید ایوانکی با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد بخش ایوانکی از صنعتی‌ترین بخش‌های استان سمنان بوده و یکی از بخش‌های مهم کشور در عرصه صنعت و تولید است. امروز سند مالکیت ۲۰۰ واحد مسکونی مسکن صادر شده است. همچنین کلیات اسناد ۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن که در حال ساخت هستند، انجام شده است.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *