فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

9:23 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۴۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی فریبا گودرزی، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه اظهار کرد: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق از جوی آرام برخوردار هستند.

وی افزود: فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است و برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: امروز در شمال غرب و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که احتمال ریزش تگرگ و یا خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

وی افزود: امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی پایتخت نیز گفت: تهران امروز با وزش باد شدید مواجه است و برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بارش باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. همچنین بیشینه دمای امروز به ۲۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *