سامانه ۱۸۸۸ به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود
به گزارش گروه جامعه ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با ابراز این که این شهرداری یک نهاد مردمی است عنوان کرد: وظیفه این سازمان پاسخ گوئی به مردم است و در همین راستا سامانه 1888 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان راه اندازی شده است.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
مسول کنترل هم اکثرادرحال گوشی بازی است.
و بعدشم اهمیت نداد و روشو اونور کرد.
لطفا پیگیری کنید که به همچین ادمایی که فقط به فکر انداختن جنسشون به هرقیمتی هستن اونم غیرقانونی بهشون کار داده نشه.
در بعضی ساعات شلوغی مترو در ایستگاه شهید بخارایی توقف نمیکنه و با وجود اینکه ایستگاه شلوغی هست عده زیادی از مردم معطل میشن تا مترو بعدی بیاد، زمانی که از سمت تجریش میاییم در بسیاری از مواقع اصلا اعلام نمیشه که قطار توقف نداره و با وجودی که قطار شلوغه مجبوریم بریم تا علی آباد و برگردیم واقعا اذیت میشیم.
صبح ها هم بخصوص کسایی که باید خط عوض کنن تو ایستگاه محمدیه چون قطارها دیر به دیر میاد به همین علت خیلی مواقع با تاخیر سر کارشون میرسن.
بی حجابی های بی ادب
ورود آقایون به مترو .لطفا یا واگن اضافه بشه .یا ساعت کاریهای ادرات و مدارس و دانشگاهها یه ساعت مشخص بشه و شرکتیها و شغلهای آزاد یه ساعت ممنونم