بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس

21:28 - 15 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۵۴۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این انجمن از آحاد مختلف مردم دعوت می‌کند که با حضور در راهپیمایی روز قدس، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

خبرگزاری میزان - انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد: این انجمن از آحاد مختلف مردم، به خصوص از دانش آموختگان و دانشگاهیان محترم دعوت می‌کند که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت از آزادی قدس شریف را مطالبه کرده، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس روز اسلام است"  امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان، با نامگذاری «روز قدس» از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند. از آن پس، هر ساله شاهد حضور و استقبال فراوان و گسترده ملت ایران و مسلمانان در این مراسم هستیم.

امسال جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد. جنایت جنگی و نسل‌کشی این روز‌های اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشور‌های مختلف جهان، شاهد صحنه‌های اعلام حمایت از مردم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان، علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و جانشین خلف ایشان، حضرت آیت الله خامنه‌ای و با درود به روح شهدای جبهه مقاومت، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق؛ با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم، به خصوص از دانش آموختگان و دانشگاهیان محترم دعوت می‌کند که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت از آزادی قدس شریف را مطالبه کرده، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

 انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *