بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تهرانی با خطرات چهارشنبه‌سوری آشنا شدند

15:42 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۹۱۷
بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تهرانی با خطرات چهارشنبه‌سوری آشنا شدند
رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در مدارس استان تهران درباره خطرات چهارشنبه آخرسال از ابتدای اسفندماه آموزش دیدند.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران، محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز در مدارس استان تهران در خصوص خطرات چهارشنبه آخرسال از ابتدای اسفندماه آموزش دیدند.

توکلی افزود: با توجه به ضرورت آموزش کودکان و نوجوانان در خصوص حوادث چهارشنبه آخرسال، اداره آموزش همگانی اورژانس استان تهران اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس سراسر استان کرد.

وی در ادامه گفت: در این دوره‌های آموزشی، مباحثی نظیر خطرات مواد محترقه، پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، نحوه مقابله با آتش سوزی و همچنین اقدامات اولیه در زمان بروز حادثه به دانش آموزان آموزش داده شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: باتوجه به استقبال خوب دانش آموزان از این دوره های، آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها می‌تواند نقش بسزایی در کاهش حوادث چهارشنبه آخرسال داشته باشد.

توکلی گفت: خانواده‌ها با نظارت بیشتر بر فرزندان خود، از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه سوری جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: اورژانس استان تهران در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه‌سوری است و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی، شاهد حوادث ناگوار در این روز نباشیم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *