۱۵ پروژه در شهرداری تهران آماده بهره‌برداری است

15:33 - 28 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۳۰۱
۱۵ پروژه در شهرداری تهران آماده بهره‌برداری است
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شاید مجبور شویم هر شنبه در پویش امید و افتخار دو یا سه پروژه را افتتاح کنیم گفت: در حال حاضر ۱۵-۱۶ پروژه آماده بهره‌برداری است.

خبرگزاری میزان -لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه آیین افتتاح پروژه کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فدائیان اسلام و شهید تندگویان گفت: امروز یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پروژه‌های شهری که در بحث ترافیک بسیار اثرگذار خواهد بود به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: معاونت عمران شهرداری تهران تاکنون بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلف را یا افتتاح کرده و یا در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رساند، عزم جدی شهرداری تهران بر آن است که تا پایان سال تعداد زیادی از پروژه‌ها را به بهره‌برداری برساند.

وی در پاسخ به این پرسش که تا پایان سال چند پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: روال کار در دوره جدید مدیریت شهری اینگونه بود که ما هر شنبه در قالب پویش امید و افتخار یک پروژه را افتتاح می‌کردیم، اما اکنون تا پایان سال زمان کافی برای افتتاح همه پروژه‌ها نداریم. شاید مجبور شویم هر شنبه دو یا سه پروژه را افتتاح کنیم. اکنون ۱۵-۱۶ پروژه دیگر نیز آماده بهره‌برداری است. امیدواریم این مسیر را در سال آینده نیز ادامه دهیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پایان اظهاراتش گفت: بودجه امسال صد در صد محقق شد و با ارائه متمم بیش از ۳۰ میلیارد تومان به بودجه فعلی اضافه کردیم تا بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *