گره‌گشایی از ترافیک بزرگراه آزادگان در پویش امید و افتخار

12:18 - 28 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۲۴۸
گره‌گشایی از ترافیک بزرگراه آزادگان در پویش امید و افتخار
کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فدائیان اسلام تا شهید تندگویان در قالب پویش امید و افتخار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - آئین بهره‌برداری از کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فدائیان اسلام تا شهید تندگویان صبح امروز، شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴٠۲ با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

با این پروژه که در ادامه پویش امید و افتخار شهرداری تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت، خط کندروی بزرگراه شمالی آزادراه آزادگان افتتاح و به این واسطه خیابان فدائیان اسلام به بزرگراه تندگویان متصل شد.

در ابتدای این مراسم مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران بیان کرد:این پروژه به جهت بار ترافیکی محدوده و همچنین اهمیت بار ترانزیتی موجود، نیازمند توجه ویژه بود که این مهم انجام شد.

وی با بیان اینکه عرض این کندرو بعضا از عرض بزرگراه اصلی نیز بیشتر می‌شود گفت: کندروی شمالی آزادگان در این محل با عرض ۳ و شش دهم متر احداث شده است.

وی با اشاره به مختصات و ویژگی‌های این پروژه تصریح کرد: در این پروژه دو دستگاه پل جدید احداث شد و ۱۸ هزار تن آسفالت به‌کار رفته است.

وی تاکید:کرد: با این بهره‌برداری ترافیک باند شمالی روان خواهد شد.

افتتاح یکی از اثر‌گذارترین پروژه‌های عمرانی پایتخت

صداقتی تاکید کرد: با احداث این کندرو گره‌گشایی عظیمی در امر ترافیک پایتخت شکل گرفته است و آن را یکی از اثر‌گذارترین پروژه‌های عمرانی تهران می‌توان نام نهاد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در خاتمه اظهاراتش گفت: این پروژه را را جزو الویت‌های شهر تهران می‌دانستیم که عملیاتی شد و اکنون سعی می‌کنیم تا آسفالت بزرگراه آزادگان را به حد استاندارد برسانیم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *