حوادث تکان‌دهنده در غزه؛ پیدا شدن جسد دختر ۶ ساله و شلیک تک‌تیراندازان به یک مادر و کودک

8:41 - 23 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۳۸۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
حوادث تکان‌دهنده در غزه؛ پیدا شدن جسد دختر ۶ ساله و شلیک تک‌تیراندازان به یک مادر و کودک
جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه بُعدی هولناک را از خوی کودک‌کشی این رژیم آشکار کرده است.

خبرگزاری میزان – جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در چهار ماه گذشته عمق غیرانسانی بودن رویکرد‌های این رژیم را در قبال فلسطینی‌ها آشکار کرد.

گذشته از آمار مربوط به ویرانی‌های ناشی از حملات عامدانه مخرب رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌ها، مراکز علمی و آموزشی، آثار باستانی، مراکز مذهبی مانند مساجد و کلیساها و ... در غزه، این رژیم در بیش از چهار ماه گذشته بیش از ۲۸ هزار فلسطینی را قتل‌عام و حدود ۷۰ هزار فلسطینی را مجروح کرد.

تقریبا نیمی از قربانیان دور جدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه کودکان هستند.

در چهار ماه گذشته گزارش‌ها و خبرهای مختلفی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه منتشر شد، اما انتشار دو خبر در روز‌های اخیر بسیار تکان‌دهنده بود و جهان را شوکه کرد.

اگرچه جامعه جهانی طی بیش از هفت دهه گذشته تلاش کرد تا فریاد کمک‌خواهی مردم فلسطین را به بهای حمایت از رژیم صهیونیستی نادیده بگیرد، اما صدای هند رجب، کودک شش ساله فلسطینی قابل نشنیدن نیست.

فریاد‌های گریه‌آلود هند: من می‌ترسم، لطفا بیا من را ببر

پیکر هند رجب، دختر ۶ ساله فلسطینی روز شنبه هفته جاری پس از ۱۲ روز پیدا شد.

این کودک فلسطینی پس از گیر افتادن در محاصره تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) از امدادگران غزه درخواست کمک کرده بود، زیرا اعضای خانواده‌اش همگی بر اثر شلیک گلوله از سوی تانک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

 

حوادث تکان‌دهنده در غزه؛ پیدا شدن جسد دختر ۵ ساله و شلیک تک‌تیراندازان به یک مادر و کودک

 

در نهایت پیکر این کودک فلسطینی و پنج نفر از اعضای خانواده‌اش یعنی عمو، زن‌عمو و سه فرزندشان به علاوه ۲ امدادگری که برای کمک به هند رفته بودند، پیدا شد.

در تصویر منتشر شده از صحنه حادثه، یک آمبولانس کاملا سوخته در نزدیکی یک خودروی سیاه رنگ آسیب‌دیده از گلوله‌باران دیده می‌شود.

انتشار فایل صوتی درخواست کمک هند و پسرعموی ۱۵ ساله‌اش از نیرو‌های امدادی نشان داد که غیرنظامیان غزه در چهار ماه گذشته برای فرار از حملات رژیم صهیونیستی هیچ راهی نداشته‌اند.

آن‌ها به نیرو‌های امدادی گفتند که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی به آن‌ها نزدیک می‌شود و ناگهان صدای شلیک بلند شد.

نیرو‌های امدادی تا سه ساعت پس از این حادثه با هند صحبت می‌کردند تا از راه دور او را آرام کنند؛ در فایل صوتی منتشر شده، صدای هند شنیده می‌شود که به امدادگری که با او صحبت می‌کند، با گریه می‌گوید: بیا من را از اینجا ببر؛ من خیلی می‌ترسم، لطفا بیا.

 

حوادث تکان‌دهنده در غزه؛ پیدا شدن جسد دختر ۵ ساله و شلیک تک‌تیراندازان به یک مادر و کودک

 

هلال احمر فلسطین (PRCS) با انتشار بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را متهم کرد که عمدا آمبولانسی را که برای نجات هند رفته بود، هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به رسانه‌ها درباره این حادثه و بیانیه هلال احمر فلسطین خودداری کرد.

جنایت تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی در شیخ رضوان غزه

یکی دیگر از خبرهای روز‌های اخیر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، با انتشار ویدیویی از تیراندازی تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی در محله شیخ رضوان غزه اعلام شد.

براساس ویدیوی منتشر شده، تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی به سمت یک مادر و پسر فلسطینی در محله شیخ رضوان غزه شلیک کردند.

 

 

در ویدیو مشخص است که خانواده فلسطینی پس از مجروحیت شدید کودک با انداختن طناب به سمت وی موفق می‌شوند، او را از مهلکه نجات دهند.

اما مادر خانواده بر اثر اصابت گلوله به شهادت می‌رسد.

یک تصویربردار فلسطینی، می‌گوید که به دلیل بمباران مستمر و تیراندازی‌های تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی که در همه‎‎جا مستقر هستند، مرگ در لحظه لحظه زندگی فلسطینی‌ها را در نوار غزه تعقیب می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *