عملیات موشکی ایران بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود

11:49 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۸۶۶
عملیات موشکی ایران بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که اقدام نظامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدام نظامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام انجام شده، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود. 

کنعانی اضافه کرد: ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه بوده و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشور‌ها پایبند است؛ در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد. 

وی تصریح کرد: در حالی‌که دشمن با محاسبات غلط خود، دست به جنایت علیه دولت و ملت ایران زد، جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی خود، در یک عملیات دقیق و هدفمند، مقر‌های جنایتکاران را شناسایی و با استفاده از پرتابه‌های دقیق و نقطه‌زن، آن‌ها را هدف قرار داده است و این بخشی از پاسخ ایران به اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی ایران و امنیت شهروندان ایرانی بود. 

کنعانی خاطرنشان کرد: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی بوده و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی مصمم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *