رئیس جمهور: آمار بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان زنجان کاهشی شده است

9:27 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۱۲۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور: آمار بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان زنجان کاهشی شده است
رئیس جمهور گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان زنجان، با بیان اینکه مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خودشان کرده‌اند و با این عنوان شناخته می‌شوند، تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.

رئیس‎جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در این سفر میزان اجرای مصوبات سفر اول دولت به زنجان را مود بررسی قرار خواهیم داد، افزود: بر اساس گزارش‌هایی که به ما رسیده به همت استاندار و مدیران استان کار‌ها به خوبی پیش رفته و بعضی از مصوبات نیز در دست اقدام و اجراست.

رئیسی اظهار کرد: طرح‌های مسکن استان در زمینه زمین و مسکن پیشرفت خوبی داشته و در این سفر بخشی از آن‌ها به مردم واگذار خواهد شد. همچنین مسئله بیکاری که یکی از نگرانی‌های جدی مردم زنجان بود، بر اساس آمار‌ها و با راه‌اندازی واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید کاهشی شده است.

رئیس‎جمهور با اشاره به اینکه در دومین سفر دولت مردمی همچنین مسائل و نیاز‌های جدید استان که از طریق مسئولان و مدیران محترم و فرهیختگان و اقشار مختلف به دولت منعکس شده مورد توجه قرار می‌گیرد تا با تلاش جهادی مسئولان تامین شود، گفت: لازم می‌دانم بابت تاخیر یک روزه‌ای که به دلیل ضرورت حضور بنده در استان کرمان و عرض ادب و احترام به مردم و خانواده شهدای این استان و نیز پیگیری برخی مسائل ضروری امنیتی در کرمان پیش آمد نیز از مردم زنجان عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *