نمایندگی ایران در ژنو: کشور‌ها مسئولیت خود را در مبارزه با تروریسم به دوش بگیرند

15:04 - 15 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۰۷۱
نمایندگی ایران در ژنو: کشور‌ها مسئولیت خود را در مبارزه با تروریسم به دوش بگیرند
نمایندگی ایران در ژنو طی یادداشتی، گفت که ایران بیش از هر زمان دیگری مصمم است در برابر افراط‎گرایی و تروریسم خشن بایستد.

خبرگزاری میزان - نمایندگی ایران در ژنو یادداشتی را درباره انفجار‌های تروریستی در گلزار شهدای کرمان، خطاب به تمامی نمایندگی‌های نزد سازمان ملل مستقر در ژنو منتشر کرد.

در این نامه آمده است: این حمله تروریستی مذموم در داخل صفی از مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان که چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر سلیمانی، قهرمان رزمنده ایران را گرامی داشتند، رخ داد.

امروز برای گرامی‌داشت یاد مردان، زنان و کودکان بی‎گناه قربانی آن حمله تروریستی بدنام، در ایران عزای ملی اعلام شده است. ما آن اقدام بزدلانه تروریستی و در واقع هر اقدام تروریستی را در هر کجا و توسط هر کسی که مرتکب شده باشد، به شدت محکوم می‌کنیم. عاملان و سازمان دهندگان اقدامات تروریستی باید محاکمه شوند. 

در حال حاضر تحقیقات همه جانبه برای شناسایی و دستگیری عوامل سازماندهی این جنایت از پیش طراحی شده و هولناک ادامه دارد.

همزمان جمهوری اسلامی ایران متعهد است از تمامی سازوکار‌های موجود برای اطمینان از پاسخگویی مسئولین و همدستان آن‌ها در این اقدام شنیع تروریستی استفاده کند. 

ایران بیش از هر زمان دیگری مصمم است تا با مضاعف کردن تلاش‌های خود برای حفاظت از مرز‌های خود و حفاظت از شهروندان خود در برابر بلای تروریسم، در برابر افراط‎گرایی و تروریسم خشن بایستد.

جمهوری اسلامی ایران از همه کشور‌های عضو می‌خواهد که مسئولیت خود را در مبارزه با تروریسم به دوش بگیرند و در همین راستا از همه کشور‌ها نیز انتظار دارد که این اقدام منفور تروریستی را محکوم کنند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *