۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده تحویل می‌شود

11:20 - 14 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۹۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده تحویل می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهر‌های جدید برای بهمن ماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با افتتاح‌های بهمن ماه امسال میزان افتتاح واحد‌های تکمیل شده در شهر‌های جدید طی دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد می‌رسد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید درباره برنامه‌های آن شرکت در اجرای طرح‌های مسکنی و همچنین افتتاح‌های پیش‌رو گفت: در برنامه است که ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که در دولت سیزدهم در حال تکمیل است در بهمن ماه و به مناسبت ۲۲ بهمن، افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با افتتاح ۱۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که عمده آن‌ها در شهر‌های پردیس و مهستان (هشتگرد) به افتتاح می‌رسد میزان افتتاح‌های مسکن در شهر‌های جدید و توسط دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد خواهد رسید.

جعفری تصریح کرد: تمامی واحد‌هایی که در شهر‌های جدید به بهره‌برداری می‌رسد با تامین سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و سایر موارد است و در شهر‌های جدید توجه به کیفیت زندگی مورد تاکید است.

گفتنی است، شهر‌های جدید تعهد کرده است تا در کنار احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن، واحد‌های باقیمانده مسکن مهر شهر‌های جدید را نیز به انجام برساند. همچنین، دولت تعهد کرده است تا با پایان دولت سیزدهم واحدی تحت عنوان مسکن مهر در کشور باقی نماند.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *