بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

12:31 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۳۵
بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در بیانیه‌ای فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها را تسلیت عرض نموده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید عزیز و عموم آزادیخواهان جهان تسلیت عرض نموده و واعلام میدارد این مجموعه ملی ترویج فرهنگ و باور‌های آن شهید عزیز تحت عنوان "مکتب سلیمانی" را تا تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل رسالت خطیر خویش می‌داند. در این بیانیه آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مزد مردانی است که سال‌های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده اند.

امروز با گذشت ۴ سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

شهادت ما پایان ما نیست، تازه زنده شدن ماست. خون هر شهیدی که بر زمین می‌ریزد همواره جان تازه‌ای به مجاهدان راه خدا داده و می‌دهد. پای این خون‌ها ایستاده ایم و بر دشمن جنایتکار مجال آسودگی نمی‌دهیم.

بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی‌های شهید سلیمانی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی همه آزادیخوان در سراسر گیتی از جمله ملت مظلوم غزه در برابر جنایت‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را رقم زد.

هرچند امریکا و جبهه دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی در محاسبه‌ای غلط در پی خاموش کردن مشعل برافروخته شده جهاد و مقاومت برای مبارزه دائمی و قاطع با سیاست‌ها و راهبرد‌های ضد بشری سلطه و استکبار در منطقه بودند، اما شهادت سردار دل‌ها او را به اسطوره‌ای بزرگ و مرجع در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد تا حتی از اسم و عکسش هم هراس داشته باشند. یقینا ره اورد‌های شهادت او نیز نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده وپویاست و ملت ایران در پرتو وحدت ملی قدرتمند و باز تولید شده پس از شهادت حاج قاسم، در اوج اقتدار و عظمت در مسیر تکاملی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی پیش میرود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید عزیز و عموم آزادیخواهان جهان تسلیت عرض نموده و واعلام میدارد این مجموعه ملی ترویج فرهنگ و باور‌های آن شهید عزیز تحت عنوان "مکتب سلیمانی" را تا تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل رسالت خطیر خویش می‌داند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *