یک نماینده مجلس: باید در دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین فصلی برای کشورهای حامی این گروهک تروریستی در نظر گرفته شود

7:50 - 09 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۸۷۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
یک نماینده مجلس: باید در دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین فصلی برای کشورهای حامی این گروهک تروریستی در نظر گرفته شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کشورهایی که از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند مدعی مبارزه با تروریسم و مدافع دروغین حقوق بشر هستند گفت: در دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین فصلی نیز برای کشورهای حامی این گروهک تروریستی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین بیان کرد: اگر ما دنیای حق‌طلبی داشته باشیم نه تنها منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم را به‌شهادت رساندند بلکه همه کسانی که از این گروه حمایت کردند باید محاکمه شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضاییه در برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین گفت: مستندات باید بررسی و از خانواده شهدا دعوت و مطالب آن‌ها شنیده شود.

وی با اشاره به ضرورت صدور حکم عادلانه و بر مبنای حقوق عمومی و خصوصی و احکام اسلامی درباره منافقین اظهار کرد: در این دادگاه باید فصلی نیز برای کشور‌های حامی گروهک تروریستی منافقین در نظر گرفته شود که به عنوان دشمن یک ملت در کنار منافقین از آن‌ها حمایت کردند.

تقوی با بیان اینکه کشور‌هایی که از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند مدعی مبارزه با تروریسم و مدافع دروغین حقوق بشر هستند گفت: کدام حقوق بشری خانواده‌ای را سر سفره افطار به گلوله می‌بندد؛ مردم یا شخصیت‌های کشوری را در چشم به هم زدن قطعه قطعه می‌کند یا رئیس جمهور و نخست‌وزیر کشوری را در آتش می‌سوزاند؟

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *