ابراز رضایت خانواده شهدای ترور از محاکمه سران گروهک تروریستی منافقین

7:56 - 23 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۲۰۲
ابراز  رضایت خانواده شهدای ترور از محاکمه سران گروهک تروریستی منافقین
خانواده‌های شهدایی که توسط فرقه جنایت کارمنافقین (مجاهدین خلق) ضمن درخواست محاکمه عاملان نا امنی مردم در این سال‌ها این گروهک را مسبب شهادت هفده هزار مردو زن بیگناه دانست.

سید رضا میرحسینی برادر شهیدی که به دست منافقین به شهادت رسیده است در گفت‌وگو با میزان درباره احقاق حق خانواده شهدا از منافقین گفت: منافقین سال‌ها است که اقدام به جنایت‌های گوناگون در جهت اهداف خود کرده‌اند. آنان هفده هزار ترور را انجام دادند و بسیاری از عزیزان برادران و خواهران ما را به شهادت رساندند به همین دلیل ضروری است تا دستگاه‌های مرتبط و قوه قضاییه به جنایت آنان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: اغتشاشاتی که منافقین در سال ۶۰ با شعار مرگ بر بهشتی برپا کردند صرفاً در جهت اهدافی خاص بود. این جنایات حتی در هشت سال دفاع مقدس نیز ادامه پیدا کرد و بسیاری از رزمندگان در جبهه غرب به‌واسطه منافقان به شهادت رسیدند. این فرقه جنایت‌کار با رژیم بعث عراق همراهی می‌کردند و اسناد مختلفی از جنایات آن‌ها باقی‌مانده است.

میرحسینی تصریح کرد: من از نزدیک شاهد ظلم گروهک منافقین در حق بسیاری از مردم مظلوم کشورم بودم. آنان بسیار وحشیانه با مخالفان خود که مردم کوچه و بازار بودند برخورد می‌کردند. این فرقه جنایت‌کار تعداد بسیار زیادی از مردم بی‌گناه را در ابتدای انقلاب اسلامی به شهادت رسانده و بمب‌گذاری‌ها و ترور‌های مردم توسط این گروهک تا امروز ادامه داشته است.

وی با اشاره به جنایت‌های منافقین و احقاق حقوق خانواده شهدا، افزود: قوه قضاییه یکی از دستگاه‌هایی است که می‌تواند با برگزاری دادگاه‌ها به احقاق حق خانواده شهدا بر اساس قانون و پرونده‌های موجود ورود کند. امیدوارم که قوه قضاییه با پیگیری‌های حقوقی و دادگاه‌هایی که برای این جنایت‌کاران برگزار می‌کند بتواند پرده از جنایات پنهانی که تاکنون برای مردم مغفول مانده نمایان کنند. گروهک منافقین و سرکرده‌های آن‌ها به دلیل اینکه تاکنون در هیچ دادگاهی محاکمه نشده و به جنایات آن‌ها پرداخته نشده است هنوز هم در حال فعالیت هستند و افرادی را جذب گروهک خود می‌کنند. منافقین همواره از محاکمه فرار کرده و تن به مجازات نداده‌اند.

میر حسینی تصریح کرد: امروز و به واسطه دادگاه‌هایی که برای محاکمه فرقه جنایات کار منافقین آغازشده خانواده‌های شهدا به احقاق حق خود امیدوار شده‌اند. منافقین در برابر حق قد علم کرده و این حرکت به معنی ایستادن در مقابل انقلاب اسلامی که خواست همه مردم ایران بوده شکل‌گرفته است. این گروهک یک محکوم ابدی است.

وی در پایان به لزوم گسترش اطلاعات درباره جنایات گروهک منافقین در بین قشر جوان و نوجوان را مهم دانست و تاکید کرد: نسل جوان و نوجوان امروز آگاهی و شناخت لازم درباره رویکرد، اهداف، برنامه‌ها و جنایات منافقین نداشته و ندارند؛ بنابراین ناخواسته به دام آشوب‌هایی که منافقین رقم می‌زنند می‌افتد، برای جلوگیری از این فاجعه که در کمین جوانان و نوجوانان این مرزوبوم است قطعا باید اطلاعات لازم در قالب برنامه‌های فرهنگی به آن‌ها داده شود. گسترش اطلاعات درباره گروهک جنایت‌کار منافقین بر عهده دستگاه‌ها و نهاده‌ای فرهنگ است و امیدوارم که این دستگاه‌ها در آینده به نحو احسنت به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *