۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های اموال تملیکی آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شد

10:02 - 02 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های اموال تملیکی آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تعیین تکلیف ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های اموال تملیکی استان در طول ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری با همراهی تعدادی از مدیران استانی و دادستان مرکز استان آذربایجان‌غربی از انبار‌های مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید به عمل آورد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در جهت اجرایی کردن دستورات و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و همچنین دادستان کل کشور مبنی بر تعین تکلیف اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدیدی از این انبار‌ها به عمل آمد تا ضمن بررسی مشکلات فرا روی این مدیریت، کمک‌های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال انجام شود.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری با هماهنگی‌های به عمل آمده و صدور دستورات قضایی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف و وجوه حاصله به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال در استان وجود داشته است رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل شده که در نوع خود و در مقایسه با سال‌های قبل رشد چشم‌گیری داشته است.

عتباتی در پایان تاکید کرد: تلاش‌ها بر این است که مشکلات پیش‌رو در سریعترین زمان ممکن حل شود و اموال در کوتاهترین زمان تعیین تکلیف شوند و از کمترین تضییع اموال در این حوزه جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *