گفت‌وگو|

آتش‌بس موقت فرصت خوبی برای حماس ایجاد می‌کند

8:45 - 03 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۸۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آتش‌بس موقت فرصت خوبی برای حماس ایجاد می‌کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اشاره به اینکه آتش‌بس موقت بین حماس و رژیم صهیونیستی تنفسی برای حماس ایجاد خواهد کرد و می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد گفت: حوادث غزه باعث شد مردم جهان بیشتر خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی را بشناسند.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به آتش‌بس موقت در غزه بیان داشت: این موضوع تنفسی برای حماس ایجاد خواهد کرد و می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد. با عنایت به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان معصوم بیشتر حملات را داشته است آتس بس در زمان فعلی لازم بود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حملات رژیم غاصب صهیونیستی در هیچ جای جهان قابل تصور نیست افزود: سازمان‌های جهانی مدافع حقوق بشر که ضدبشر هستند و نام حقوق بشر را به یدک می‌کشند باید جلوی این جنایت را می‌گرفتند. 

وی با اشاره به اینکه حوادث غزه باعث شد مردم جهان بیشتر خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی را بشناسند افزود: امیدواریم حماس بتواند با استفاده از آتش بس موقت به آمادگی و تجدید قوا برسد تا بتواند در برابر این جنایات بایستد.

بهروزی‌فر با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی برای حمایت از مظلومیت ملت فلسطین وظیفه دارند سکوت نکنند گفت: این کشورها باید علاوه بر محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به رزمندگان فلسطین و حماس کمک کنند تا این غده سرطانی از جهان ریشه‌کن شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان بیان کرد: خوی استکباری رژیم صهیونیستی باعث می‌شود این آتش بس را بشکنند و وارد عمل شوند. اطمینانی به رعایت این آتش‌بس نیست اما جهان بشریت و نه تنها مسلمانان باید با جنایات رژیم صهیونیستی مقابله کنند و جلوی آن را بگیرند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *