گفت‌وگو|

موسوی: در قبال مربی کوبایی خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم/ بیکار نشسته‌ایم تا لیگ بوکس شروع شود!

9:45 - 19 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۶۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
موسوی: در قبال مربی کوبایی خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم/ بیکار نشسته‌ایم تا لیگ بوکس شروع شود!
کاپیتان تیم ملی بوکس ضمن استقبال از حضور مربی کوبایی در رأس تیم ملی گفت:

سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی بوکس اظهار داشت: تصمیم درستی بود که از سوی فدراسیون اتخاذ شد، چون جذب مربی خارجی یک گام رو به جلو است. مطمئن باشید اگر در کارها و تصمیمات مربی خارجی دخالت نشود و اجازه پیاده کردن افکارش را داشته باشد، تیم ما پیشرفت می‌کند.

وی افزود: اگر قرار باشد مربی برای ۶ ماه یا یک سال بیاید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، چون قبلاً هم مربیان کوبایی برای یک سال داشتیم که فقط یک برنز آسیا توسط سجاد کاظم‌زاده گرفتیم و آن مربی هم پولش را گرفت و رفت سراغ زندگی‌اش.

*مربی خارجی باید ۴ سال زمان داشته باشد

کاپیتان تیم ملی بوکس تصریح کرد: مربی خارجی باید ۴ سال زمان داشته باشد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. امیدورام خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم و بگذاریم مربی کوبایی کار کند تا هم بوکسور‌ها پیشرفت کنند و هم مربیان استان‌ها و جوان‌ترها از او چیز‌هایی یاد بگیرند که در ادامه به بوکس ایران کمک کند.

وی ادامه داد: در ایران هم مربیان خوب و بزرگی داریم که سعادت کار کردن با خیلی از آن‌ها را داشته‌ام، اما فکر می‌کنم در برهه فعلی مربی خارجی انتهای بهتری بود و کار را در می‌آورد.

*معلوم نیست لیگ کی و کجا برگزار می‌شود 

موسوی درباره اینکه این روز‌ها در تعطیلی اردو‌های تیم ملی چه کاری می‌کند، گفت: بیکار نشسته‌ایم و منتظریم تا لیگ بوکس شروع شود. چند نفر زنگ زدند و گفتند برای تیم ما بازی کن، اما فعلاً که معلوم نیست لیگ کی و کجا برگزار می‌شود تا بتوانیم جدی مذاکره کنیم و قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *