نماینده مجلس: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه تاکنون موثر و باعث خیر بوده است

7:53 - 16 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۰۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه تاکنون موثر و باعث خیر بوده است
عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه دستور رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان کرمان قابل تقدیر است گفت: روش سفرهای استانی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای روش خوبی است و تاکنون به هر جا سفر کرده‌ موثر و باعث خیر بیشتر شده است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به کرمان و صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های این استان بیان کرد: وسایل نقلیه توقیفی هر چه زودتر ترخیص شود منفعت بیشتری برای مردم خواهد داشت، برای رفع این مشکلات قوانین زیادی وجود دارد اگر هم نیاز به قانون جدید داشته باشد در طرح دوفوریتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس ادامه داد: هر چه خودروها بیشتر در پارکینگ توقیف شود مستهلک می‌شود و سرمایه کشور بی‌استفاده می‌ماند در حالی که خودرو نقش مهمی در تنظیم‌گری بازار و کیفی‌سازی کمک‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه دستور رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان کرمان قابل تقدیر است گفت: انتظار می‌رود دولت نیز از فرصت پیش آمده استفاده کند وقتی رئیس یک قوه دستور می‌دهد حتما فرصتی است که باید از آن بیشتر بهره برد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سفرهای استانی رئیس دستگاه قضایی گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای روش خیلی خوبی در بازدید میدانی دارد و از این طریق اطلاعات بیشتری از دستگاه‌های زیرمجموعه خود دریافت می‌کند. روش سفرها روش خوبی است و تاکنون به هرجا سفری شده موثر و باعث خیر بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *