استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل هوادار چه گفتند؟

21:30 - 28 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۲۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل هوادار چه گفتند؟
اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در‌حالی امشب موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با درخشش مهرداد محمدی از سد هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بگذرد که ابتدا با ۲ گل از حریف سخت‌کوش خود عقب افتاده بود. 

آبی‌پوشان بعد از این پیروزی و کامبک دلچسب در ورزشگاه آزادی مقابل چشمان هوادارانشان به اظهار نظر در اینخصوص پرداختند.

روزبه چشمی: ۲ گل بچگانه خوردیم

*به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم، ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع کردیم.

*صحبت از صدر نشینی زود است و امتیاز‌ها نزدیک است، تلاش می‌کنیم در داخل زمین سه امتیاز را بگیریم و مشکلات بیرون از زمین است و بازیکنان جنگیدند اول بازی گل خوردیم و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

*حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم و چمن هم بهتر شده بود و حق هواداران است که ورزشگاه آزادی بیایند در ورزشگاه خانگی بیاند تیم را تشویق کنند.

*بازیکن ملی پوش استقلال در خصوص کاهش قرارداد‌ها گفت: این مساله درون خانوادگی است و با جلسه حل می‌شود.

*هواداران سنگ تمام گذاشتند هم آقایان و هم بانوان اگر نبودند شاید نمی‌شد به بازی برگردیم و دست تک تک شان را می‌بوسم و با وجود اینکه تعداد کم بود، اما خدا را شکر که شرمنده شان نشدیم. امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر را شاهد باشیم.

مهدی مهدی‌پور: ۳ امتیاز امروز را مدیون هواداران هستیم

*هوادار تیم فوق العاده خوبی بود و ۴-۵ بازیکنان قدیمی استقلال در این تیم بازی می‌کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند. نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و بخاطر حضور گرم هواداران دست تک تک شان را می‌بوسم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

*میزبانی در خارج از تهران؟ ۳ امتیاز امروز بخاطر هواداران داریم و نمی‌توانیم از حضور هواداران بهره‌مند نشویم. فقط در بازی پرسپولیس و النصر چمن ورزشگاه وضعیت افتضاحی داشت، اما بعد در بازی نساجی و الهلال خوب بود. امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و اصلاً نمی‌توانیم در شهر دیگر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. حتی اگر در ورزشگاه دستگردی در تهران هم بازی کنیم بازهم شرایط میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و باید از هواداران استفاده کنیم.

*وی در مورد کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در یک باشگاه و خانواده خودمان بررسی‌اش کنیم، چیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

*استقلال امروز شخصیت خودش را نشان داد. شرایط تیم خوب است ۳ بر ۲ برنده شدیم و این تیم نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شود تا تیم در کورس بماند و در ورزشگاه آزادی باید بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

*یک سری مشکلات داشتیم که درموردش صحبت کردیم و تعاملاتی انجام دادیم و قرار شد مسایل خانوادگی حل شود.

مهدی هاشمی‌نسب: نه با تلفنِ کسی مرا روی نیمکت بگذارید و نه بردارید!

*خدا را شکر این بازی رو بردیم. نیمه اول تمرکزمان کمی پایین بود و متأسفانه گل خوردیم. نیمه دوم توقعاتی که از بچه‌ها داشتیم توانستند در زمین پیاده کنند؛ خودشان بودند یعنی استقلال واقعی که توانستند نتیجه دو بر صفر و ۳ بر ۲ عوض کنند.

*حمایت هواداران؟ ماهیت آن‌ها برای من معلوم است. خیلی لطف دارند، دست تک تک‌شان را می‌بوسم. جا دارد از سهیل مهدی هم تشکر کنم که در این ۴ بازی بدون کارت اجازه داد با سفارش دوستان روی نیمکت بنشینم، اما از او خواهش می‌کنم با تلفن کسی مرا از روی نیمکت بلند نکند. 

*امروز مرا از روی نیمکت بلند کردند در حالی که من کار غیرقانونی انجام ندادم. اگر کارم قانونیست روی نیمکت می‌نشینم، اما اجازه ندهید من با تلفن کسی غیرقانونی روی نیمکت بنشینم که امروز همکاران‌شان با لحن بد بگویند آقا بفرما بالا. 

*من مهدی هاشمی‌نسب هستم و آقای مهدی از شما بیشتر خاک فوتبال را خورده‌ام. به من گفته‌اند دوستانی زنگ زده‌اند که روی نیمکت ننشینم، دوست صمیمی من هستم. حالا بماند، اما خواهش می‌کنم آقای سهیل مهدی نه با تلفن کسی بگذارید روی نیمکت بنشینم نه با تلفن کسی بلند شوم.

سیدحسین حسینی: یک ربع اول تمرکز لازم را نداشتیم

*خدا را شکر توانستیم برنده شویم و به بازی برگردیم. یکی از برد‌های دلچسب استقلال را در این چند سال رقم زدیم. بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند که اتفاق خوبی بود. امیدوارم هفته‌های بعد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

*بازی در خارج از ورزشگاه آزادی؟ مطمئنم اگر ما هم آسیایی بودیم، بخاطر ما تیم دیگر قبول نمی‌کرد در جایی دیگر بازی کنیم. زمین خوب است، اگر در شهرک اکباتان هم بازی کنیم بازی بیرون از خانه محسوب می‌شود. چمن ورزشگاه خوب شده است.

*کاهش قرارداد‌های ملی‌پوشان استقلال؟ قانون سقف بودجه‌ای که گذاشتند درست نبود و از آنطرف کاهش سهمیه بازیکنان هم کار درستی نبود. خیلی بازیکنان از لیگ برتر بیرون ماندند و تفکر درستی پشت این قضیه نبود. هر بازیکنی هر جور می‌تواند به باشگاه کمک کند و من هم در ابتدای فصل هم به باشگاه کمک کردم تا جایی که توانستم. امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنند.

*اول بازی خیلی بد بود و یک ربع اول تمرکز لازم را نداشتیم که به تعطیلات لیگ برمی‌گردد. خدا را شکر برگشتیم و کادرفنی صحبت‌های لازم را انجام دادند.

*قبلاً هم گفتم از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم، زیرا ذهن بازیکن درگیر می‌شود و فصل گذشته همین مسایل روی کار تیم تاثیر گذاشت و خدا را شکر رابطه خوب شده است.

آرش رضاوند: ما استقلال تهرانیم و می‌خواهیم در اینجا بازی کنیم

*خداراشکر توانستیم برنده بازی شویم. این برد برای هواداران است. آن‌ها باعث شدند که بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ ببریم. همه از این بازی لذت بردند.

*بدهی‌ها که مانده است، ولی فعلاً تمرکز ما روی بازی‌هاست. سعی داریم بازی به بازی جلو بریم. امیدوارم مشکلات هم حل شود.

*اگر هواداران امروز در کنار ما نبودند، قطعاً این نتیجه رقم نمی‌خورد. بازی ۲ بر صفر باخته را هوادار کمک می‌کند که شرایط بازگردد. انرژی خوبی به ما دادند.

*آیا گل سوم استقلال آفساید بود؟ نه من فکر نکنم. اگر هم آفساید بوده از گوشه زمین آمده است. آفسایدی هم نبود که خیلی تاثیرگذار باشد. این اصلا آفساید حساب نمی‌شود، چون یک گل مرده توی گل رفت.

*رضاوند در پاسخ به اینکه آیا حاضر است قراردادش را کم کند، گفت: در این صحبت‌هایی که شده، قرار شده به یک نتیجه‌ای برسیم. حالا باید بازیکنان و باشگاه با هم صحبت کنند.

*رضاوند در پاسخ به این سوال که گفته شده این قرارداد‌ها واقعی نیست و چطور بازیکنان استقلال راضی می‌شوند از قراردادشان کم کنند، گفت: خودم را مثال می‌زنم. ۵۰ درصد از طلب پارسال ما مانده است. امسال هم ۱۰ درصد گرفتیم. کمی واقع بینانه نگاه کنیم. ما ۸ ماه پارسال پول نگرفتیم. باید صحبت شود تا این مشکلات حل شود.

*شنیدم که قرار است بازی‌های استقلال را از ورزشگاه آزادی به جای دیگری ببرند. از مسئولان خواهش میکنم، زمین امروز خیلی خوب بود. ما هم استقلال تهرانیم. به نظرم با احترام به شهر‌های دیگر، ما اینجا هوادارانمان می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. جا‌های دیگر تعداد اینقدر زیاد نمی‌آیند. مخصوصا اینکه در کیش باشد.

*وی در خصوص اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم. این نظر سرمربی تیم ملی است.

زبیر نیک نفس: اینکه برویم جایی دیگر بازی کنیم، اصلا منطقی نیست

*بازی امروز کمی سخت شد، ولی خداراشکر توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم. خوشحالم که شرمنده این هواداران نشدیم. دل ما برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم که حضورشان ادامه دار باشد و حتی حضورشان بیشتر.

*واقعیت در بین ۲ نیمه به چیزی جز بازگشت به بازی فکر نمی‌کردیم. هواداران آمده بودند و بانوان هم حضور داشتند و نمی‌خواستیم ناراحت بازگردند. تمام تلاشمان را کردیم و خداراشکر به جواب رسیدیم.

*ما همیشه تلاشمان را می‌کنیم چه هوادار باشد و چه نباشد، ولی اینکه هستند خیلی به ما کمک می‌کند.

*مشکلات مالی؟ باشگاه تمام تلاشش را می‌کند، ولی ما از پارسال و امسال خیلی طلب داریم. باشگاه هم تلاشش را می‌کند و امیدوارم حل شود.

*نیک نفس در پاسخ به اینکه آیا بهتر شدن رابطه نکونام و خطیر چقدر به باشگاه کمک کرده، گفت: این یک چیز بسیار واضح است.

*امیدوارم تا حداقل نیم فصل بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این صحبت‌هایی که می‌شود که برویم جایی دیگر، به نظرم منطقی نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *