تاج: نتایج تیم امید جای عذرخواهی و تفکر دارد/ با هر نتیجه‌ای از فوتبال بانوان حمایت می‌کنیم

11:08 - 29 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۲۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: نتایج تیم امید جای عذرخواهی و تفکر دارد/ با هر نتیجه‌ای از فوتبال بانوان حمایت می‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بانوان ما همین که انتخاب شده‌اند و از مرحله اول به مرحله دوم انتخابی المپیک رسیده‌اند، ارزشمند است.

خبرگزاری میزان - مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک از ساعت ۱۰:۲۰ امروز(شنبه) با حضور اعضای این تیم، مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی (دبیرکل) فدراسیون، محمود اسلامیان (مشاور عالی رئیس فدراسیون) برگزار شد.

مهدی تاج در ابتدای این مراسم اظهار داشت: از هیئت رئیسه فدراسیون متشکرم که زحمات زیادی کشیده است. بانوان ما همین که انتخاب شده‌اند و از مرحله اول به مرحله دوم و راهی استرالیا هستند، ارزشمند است. نگاه وزیر هم این بوده که صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در استرالیا گرفته شود، چون خود میزبان تیم چهارم دنیاست، از تیم ملی زنان حمایت کنیم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم با هر نتیجه‌ای از این تیم حمایت کنیم. همه می‌دانند این تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا نتایج خوبی بگیرد. با وجود شرایط مالی خاصی که هست، بهترین تلاش خود را کرده‌اید. همین که بیگانه با شرایط مملکت و دنیا نیستید و پرچم فلسطین را بر گردن انداخته‌اید، ارزش دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ظلمی در منطقه ما جاری و ساری است که عکس‌العمل نشان داده‌اید و مسئولیت را متوجه خود کرده‌اید. هیئت رئیسه فدراسیون صرف نظر از نتیجه تیم امید که جای عذرخواهی، تذکر و تدبیر دارد، موفق بوده. تیم امید شرایطی دارد که باید گفت. همه بسنده کرده‌اند به این تیم و کسی به تیم بانوان، ۱۴ ساله‌ها در کافا و فوتسال و تیم‌های پایه صحبت نمی‌کند. کشور‌های کافا امکانات خوبی دارند، ولی ما قهرمان می‌شویم. به تیم زنان اهمیت می‌دهیم و اولویت ماست. درمورد تیم امید هم باید در آینده تحلیلی باشد و نقطه ضعف فدراسیون را برطرف کنیم. 

تاج در پایان خاطرنشان کرد: باید در سامانه مدیریتی‌اش یک کاسه باشیم؛ یا کمیته و یا فدراسیون. نه این که تیم از کمیته المپیک بیرون بیاید، ولی باید فکری کنیم. مهم‌ترین مسئله برای ما این است که در فیفادی و برنامه AFC بازی تیم امید گنجانده شود. الان اگر باشگاهی متمایل باشد می‌تواند بازیکن بدهد. آنچه را توانسته‌ایم ببریم در مسابقات شرکت کرده‌اند و نه تمام توان تیم زیر ۲۳ سال. این‌ها موانعی هستند که کم هم نیست و باید رفع شود تا تیم امید کشور را به تورنمنت‌ها اعزام کنیم. قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را هم تبریک می‌گویم که نتایج درخشانی هم گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *