فکری: تعویض‌های اجباری کار ما را خراب کرد/ مثلِ استقلال و پرسپولیس نیستیم

20:42 - 28 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فکری: تعویض‌های اجباری کار ما را خراب کرد/ مثلِ استقلال و پرسپولیس نیستیم
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تعویض‌های اجباری کار ما را مقابل استقلال خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض‌ها پوشش بدهیم.

خبرگزاری میزان - محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی ارائه دادند و به استقلال بابت بردی که بدست آورد تبریک می‌گویم، بازی در هر دو نیمه قشنگ بود و ۵ گل داشت.

وی ادامه داد: بینندگان مسابقه از دیدن بازی لذت بردند، از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند و متأسفانه تعویض‌های اجباری کار ما را خراب کرد؛ ۲ تعویض اجباری داشتیم که در مرحله سوم هم ۳ تعویض باید انجام می‌دادیم که گیر کردیم وسط چه بکنیم. این موضوع کار ما را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض‌ها پوشش بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تصریح کرد: بازی قشنگی شد؛ بازی مردانه و جوانمردانه‌ای بود و هر دو تیم بازی کردند. مورد خاصی در این بازی نداشتیم که بحث اخلاقی بین بازیکنان، تماشاگران یا کادر باشد. بازی خوبی انجام شد و ما بازنده بودیم.

وی در مورد اینکه نظم تاکتیکی تیمتان بهم خورد، گفت: تعویض اجباری در نیمه اول داشتیم و این تعویض اصلا در برنامه ما نبود و فرصت ما را گرفت، نیمه دوم هم یک تعویض اجباری دیگر داشتیم. شاید آن لحظه نیاز به تعویض ۳ بازیکن نداشتیم و نیازی که بود را نتوانستیم در آن یک مرحله انجام بدهیم و گل خوردیم. ۳ تعویض تهاجمی انجام دادیم که شاید دیر شده بود.

سرمربی تیم هوادار درباره کسب‌ تنها ۵ امتیاز در ۷ بازی گفت: ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیریم. نتایج برای من و بازیکنان راضی کننده نیست، بازی‌های خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم ۲-۳ امتیاز بیشتر بگیریم. کمترین بودجه را در بین تیم‌ها داریم و زیر ۸۰ میلیارد تومان بودجه ماست و ما را زیاد خجالت ندهید. باوجود ۵ امتیازی که گرفتیم می‌توانیم تلاش بیشتری کنیم. بازیکنان باید خودشان را جمع کنند و با روحیه به سراغ بازی‌های بعدی برویم.

فکری در مورد اینکه استقلالی‌ها شما را تشویق کردند، گفت: ممنونم، قبل از بازی هم گفتم هرچقدر احترام بگذاریم به پیشکسوتان خوب است. به آن‌هایی که برای تیم زحمت کشیدند احترام بگذاریم، به فرهنگ باشگاه و هواداران‌مان. می‌شنیدم بازیکنانی که در گذشته برای استقلال بازی کردند تشویق شدند و من هم که به میدان آمدم تشویقم کردند. البته نیازی به این تشویق‌ها نداریم، باشگاه بزرگ استقلال فرهنگش را باید نشان بدهد و قدردان کسانی باشد که برایش زحمت کشیدند. استقلال برنده شد، شاید اگر به ما بی احترامی می‌کردند هم می‌بردند و اگر احترام می‌گذاشتند هم شاید برنده می‌شدند. احترام گذاشتن یا نگذاشتن، نتیجه بازی را مشخص نمی‌کند، اما از هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی هوادار در مورد اینکه چرا دفاع نکردید گفت: برنامه ما را تعویض‌های اجباری خراب کرد وگرنه هم می‌تونستیم جلو بازی کنیم و گل‌ها را حفظ کنیم. کم تجربگی گردیم و شاید اگر پنالتی را نمی‌دادیم استقلال در شرایط بازی گل نمی‌زد، اما آن اشتباه را کردیم؛ ۲ بر یک نتیجه مطمئنی نیست هرچند ۲ بر صفر هم نتیجه مطمئنی نمی‌تواند باشد. جایی که می‌توانستیم جلو بازی می‌کردیم، اما تعویض‌های اجباری کار را خراب کرد و اگر فرصت تعویض داشتیم نقاط ضعف را پوشش می‌دادیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *