گفت‌وگو|

داداش‌زاده: زاهدی متوجه شده پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده/ فرجی فکر کرده در لیگ محلات بازی می‌کند

0:36 - 28 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۱۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داداش‌زاده: زاهدی متوجه شده پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده/ فرجی فکر کرده در لیگ محلات بازی می‌کند
پیشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روند پیروزی‌های خود را همچنان حفظ کند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد. پیکان همپای پرسپولیس بازی کرد و در ضد حملات خیلی موفق‌تر بود. علیرضا بیرانوند هم در این بازی خروج‌های خوبی داشت. پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به پیکان بزند و تفاضل گلش را بالا ببرد، اما مهم، گرفتن ۳ امتیاز بازی بود که موفق به این کار شد. 

وی با اشاره به اینکه نباید حاشیه وارد تیم فوتبال پرسپولیس شود، افزود: پرسپولیس باید روند رو به رشدش را در دیدار‌های پیش‌رو حفظ کند و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همین رویه را ادامه دهد. بعد از اتفاقات و حواشی که در تیم به وجود آمده بود، این پیروزی دلنشین می‌تواند آرامش را به پرسپولیس بازگرداند. یحیی گل‌محمدی و رضا درویش باید با هواداران صادق باشند و واقعیت‌ها را بگویند. مشکلات نباید کتمان شود، چون اگر حواشی وارد مستطیل سبز شود، تیم آسیب خواهد دید.

*پرسپولیس باید روان‌تر بازی کند

کارشناس فوتبال در مورد هت‌تریک زاهدی اضافه کرد: شهاب زاهدی متوجه شده پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده است. در بازی با پیکان خیلی خونسرد ضربات آخر را به خوبی زد و توانست هت‌تریک کند. او باید به فکر آقای گلی باشد. البته کار هافبک‌ها و به خصوص پاس‌های سروش رفیعی به زاهدی بی‌نظیر بود. پرسپولیس باید اینگونه و حتی روان‌تر بازی کند.

پیشکسوت فوتبال درباره ضعف خط دفاع پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط دفاعی هنوز متزلزل است و فرشاد فرجی با این همه تجربه فکر کرده در لیگ محلات بازی می‌کند. او باید بداند در تیم بزرگ پرسپولیس است. بازیکن پرسپولیس نباید این چنین اشتباهاتی داشته باشند.

*فوتبال ایران بازیکن تکنیکی ندارد

داداش‌زاده در مورد دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن یادآور شد: بازی با هر تیمی برای تیم ملی مناسب است تا بازیکنان‌ انسجام تیمی پیدا کنند و هماهنگی لازم را به دست آورند. تیم ملی در دو دیدار اردن و قطر برنده شد، اگر در باد این پیروزی بخوابیم، اشتباه است. در همین آسیا با کشور‌هایی مثل ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان بازی نکردیم. چیزی که خیلی مهم است تیم ملی هنوز با لژیونر‌ها و بازیکنان قدیمی‌اش بازی می‌کند. قلعه‌نویی در این دوره ریسک نکرد و دست به جوان‌گرایی نزد. بازیکنان باتجربه زیادی در تیم ملی داریم که این موضوع باعث می‌شود تا درصد موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بالا برود.

وی در پایان درباره کمبود فوتبالیست تکنیکی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بازیکن تکنیکی و خلاق دیگر در فوتبال‌مان وجود ندارد تا به تیم ملی دعوت شود. در حال حاضر نیز هیچ بازیکنی در تیم ملی نیست که بتواند یار مستقیمش را دریبل کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *