کتاب «چهاردیواری غیراختیاری» با موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی منتشر شد

13:41 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۹۱۴
کتاب «چهاردیواری غیراختیاری» با موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی منتشر شد
کتاب «چهار دیواری غیراختیاری» با موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی و با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی به قلم معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تدوین و منتشر شده است.

خبرگزاری میزان- کتاب «چهار دیواری غیراختیاری» با موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی و با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی و ارائه راه‌های قانونی برای داشتن آپارتمانی امن و آرام به قلم فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تدوین و منتشر شده است.

در این کتاب مؤلف تلاش کرده نکات کلیدی و کاربردی فرهنگ و مقررات آپارتمان‌نشینی را با قلمی ساده و روان بیان نماید.

این کتاب که در ۵ فصل و در ۱۰۷ صفحه به رشته تحریر درآمده است، ضمن تشریح قواعد و آداب مورد نیاز برای سکونت در خانه‌های آپارتمانی، به بیان حقوق همسایه، انضباط اجتماعی، محدوده‌ی همسایگی و راهکار‌هایی برای محله‌سازی می‌پردازد.

«چرایی شکل‌گیری آپارتمان نشینی» , «مزیت‌های آپارتمان نشینی»، «مسائل آپارتمان نشینی»؛ «قوانین آپارتمان نشینی» و «راهکار‌های بهبود آپارتمان نشینی» فصول تشکیل دهنده این کتاب هستند.

از دیگر کتاب‌های چاپ شده توسط این مؤلف می‌توان به دالان فضای مجازی، باتلاق طلاق، خانه آباد؛ هنر ساختن زندگی خوب، ازدواج بدون آگاهی ممنوع، یک دوم دینم؛ دلایل، شرایط و فواید ازدواج اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *