ورود دادگستری استان خراسان شمالی به موضوع انتقال توقفگاه خودرو‌های سنگین و ترمینال مسافربری

16:39 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۵۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ورود دادگستری استان خراسان شمالی به موضوع انتقال توقفگاه خودرو‌های سنگین و ترمینال مسافربری
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود دستگاه قضایی، جهت تسریع زمینه‌های انتقال پایانه مسافربری و توقفگاه خودرو‌های سنگین به مکان مناسب خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده با حضور مسؤولان اجرایی ذی‌ربط، بطور میدانی از مکان‌های پیش بینی شده جهت انتقال پایانه مسافربری و همچنین توقفگاه خودرو‌های سنگین به مکان مناسب بازدید و بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح‌های اجرایی پیش بینی شده در این خصوص تأکید کرد.

وی اظهار کرد: مشکلات ناشی از ورود خودرو‌های سنگین به داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و طبعاً ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه بسیار جدی عمومی است و به همین اعتبار دستگاه قضایی این موضوع و نیز انتقال ترمینال مسافربری به خارج از شهر را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت مسؤولیت پذیری بیشتر مدیران اجرایی و دستگاه‌های نظارتی در موضوعاتی که به نحوی از انحاء با حقوق عامه مرتبط است؛ گفت:موضوعات یاد شده باید در صدر اولویت‌های مسئولان قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظارتی باید بیشتر به فکر مردم باشند تا از تداوم تحمیل تبعات منفی این مسائل پیشگیری و به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام شود که مشکلات مبتلابه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید میدانی، مکان‌های پیش بینی شده به منظور اجرای طرح‌ها و جانمایی‌های صورت گرفته در ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز حسب مورد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل مثبتی در راستای به ثمر رسیدن اجرای این طرح‌ها وجود دارد؛ افزود: دستگاه قضایی این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *