گفت‌وگو|

ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی واکنش طبیعی مردم فلسطین به ظلم بود

9:15 - 21 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی واکنش طبیعی مردم فلسطین به ظلم بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ضربه سنگین مقاومت به هیمنه رژیم صهیونیستی در تاریخ ملل ماندگار شد گفت: واکنش مردم فلسطین به این همه ظلم طبیعی بود.

خبرگزاری میزان - عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، گفت: تحولات اخیر فلسطین و غزه نشان داد حرکت برق‌آسای مردمی چگونه می‌تواند معادلات میدانی را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه ضربه سنگین مقاومت به هیمنه رژیم صهیونیستی در تاریخ ملل ماندگار شد، اظهار کرد: عملا انگیزه محور مقاومت برای ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و آنچه که فشار رژیم صهیونیستی بود اکنون بارز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس تصور نمی‌کرد شهادت فلسطینیان، محاصره مردم و موانع اقتصادی، جلوگیری از کمک‌های انسان‌دوستانه، فشارهای سیاسی به کشورها، خرابکاری‌ها و جاسوسی‌ها و تلاش برای ماجراجویی‌هایش اینگونه می‌تواند نتیجه بدهد و واکنش مردم فلسطین به این همه ظلم طبیعی بود.

وی با بیان اینکه انسجام محور مقاومت، ضعیف‌تر شدن رژیم صهیونیستی و حامیانش از جمله آمریکا نتیجه اتفاقات اخیر در غزه خواهد بود ادامه داد: اکنون جنگ یک ارتش مدعی با یک ارتش دیگر نیست؛ بلکه گروهی تحت عنوان مقاومت در غزه از پس یک ارتش مسلح برآمدند و نه تنها در فضایی دارای موازنه بلکه عدم موازنه به نفع گروه‌های مقاومت محقق شده است.

مقتدایی در بخشی دیگر ضمن اشاره به اینکه جغرافیا، تاریخ، سیاست، ابعاد دفاعی و همه اینها به نفع مقاومت فلسطینیان رقم خورده است گفت: کاملا مشهود است که این رخدادهای اخیر فلسطین ضربه نیست بلکه شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *