پیکر شهید سعید پناهی‌فر در استان هرمزگان تشییع شد

16:02 - 08 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۸۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیکر شهید سعید پناهی‌فر در استان هرمزگان تشییع شد
مراسم تشییع پیکر شهید سعید پناهی‌فر "فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس" با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت سعید پناهی فر" فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس" شرکت کرد.

در مراسم تشییع این شهید والامقام، مردم انقلابی و ولایی بندرعباس ضمن سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق»، اعلام کردند تا پای جان حامی پاسداران و حافظان امنیت کشور بوده و بر عهد و پیمانی که بستند وفادار خواهند ماند.

سرهنگ دوم «سعید پناهی فر» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس شامگاه پنجشنبه ۶ مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نایل آمد.

طی عملیاتی که در اجرای مأموریت مشترک مأموران دریابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ پیکر شهید پناهی‌فر پس از تشییع در بندرعباس، برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در لرستان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *