رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده معظم شهید فتح‌اللهی دیدار کرد

11:20 - 07 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۶۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده معظم شهید فتح‌اللهی دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان تهران به‌منظور گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گران‌قدر، به همراه هویتی از مدیران دستگاه قضایی استان تهران با خانواده معظم شهید علی فتح‌اللهی دیدار کرد.  

خبرگزاری میزان- علی القاصی در این دیدار هفته وحدت و ماه ربیع الاول را به خانواده شهید فتح اللهی تبریک گفت و ضمن گرامی‌داشت و یادآوری مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای گران‌قدر در دوره هشت سال دفاع مقدس افزود: ما به ازای اخلاص شهدا و گذشت ایشان از تعلقات دنیوی، عزت، اقتدار و آبرویی است که از قِبل ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایشان به کشور بخشیده شد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه کرسی‌های مسئولیت و مدیریت‌ها امانتی از سوی شهدا است و بر همین اساس همه صاحبان مسئولیت و مدیران باید امانت‌دار خوبی برای شهدا باشند، خاطرنشان کرد: توسل به روح شهدای عظیم‌الشان، می‌تواند یاری‌دهنده صاحبان مسئولیت و مدیران در ایفای صحیح نقش‌ها و مسئولیت‌های خود باشد. 

وی ضمن اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران و زنده بودن شهدا در نزد پروردگار متعال اظهار کرد: توسل به روح بلند شهدا از بسیاری از انحرافات و مشکلات موجود جلوگیری خواهد کرد و بر همین اساس، توسل به روح شهدا برای همگان و به خصوص اشخاصی که در معرض آسیب و انحراف قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود.

القاصی در ادامه مصائبی که متوجه خانواده شهدا می‌شود را مورد اشاره قرار داد و در عین حال صبوری بر این مصائب، مشقت‌ها و رنج‌ها را دارای اجر اخروی در نزد پروردگار متعال دانست.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: وظیفه هر مسئول و مدیری ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم ایشان است؛ چرا که هر آنچه امروز در ایران مقتدر اسلامی داریم، از آن شهدا است و بر همین اساس همواره باید به یاد شهدا و ایثارگری‌های ایشان بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *