مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی: روزانه ۳ هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می‌شود/میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت

23:42 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۶۳۵
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی: روزانه ۳ هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می‌شود/میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که روزانه ۳ هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می‌شود و به‌طور میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت روی می‌دهد.

خبرگزاری میزان - قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مراسم روز آتش‌نشان که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد ۶۱ شهید آتش نشان تهران، گفت: در هفتم مهر، آتش‌نشانان قهرمان پالایشگاه آبادان، قربانی حمله رژیم بعث شدند و این اتفاق تاریخی زمینه‌ساز نامگذاری روز آتش‌نشان در تقویم شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه سازمان آتش‌نشانی بی‌نظیر و کم سابقه است، اظهار کرد: کارآمدترین و مجهزترین سازمان آتش‌نشانی کشور هستیم و با پشتیبانی شهرداری تهران به عنوان بهترین سازمان آتش‌نشانی در خاورمیانه خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه ۱۳۸ ایستگاه و ۵ هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی در حال صیانت از جان و مال شهروندان است، بیان کرد: روزانه ۳ هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می‌شود و به‌طور میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت روی می‌دهد که علاوه بر این خدمات، آتش‌نشانان ما در اقصی نقاط کشور به امدادرسانی می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به انجام بیش از ۳۰ هزار بازرسی در سطح شهر تهران با موضوع ایمنی در برابر حریق، تصریح کرد: آتش نشانان در محیط‌های پرحرارت، تشعشعات شیمیایی، خطر برق گرفتگی و خطر شغلی فعالیت می‌کنند و درخواست می‌کنیم که وزیر کشور برای رفع مشکل سختی شغل آتش نشانان اقدام کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *